Huisje / Hotel ?

Subforum Bali, het godeneiland 
103 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Dag BaliGangers'

Ik probeer wat advies bij jullie te winnen voor een vriend ! deze is opzoek naar een leuke verblijfplaats kort bij het strand...! omgeving Kuta, Legian !
Hij heeft al het een en ander uitgezocht! maar deze kwamen vaak bij de 50,- euro per nacht uit, weet misschien iemand van jullie adressen en prijzen waar deze wat schappelijker zijn ?

Het betreft een verblijf van minimaal een maand!

Graag hoor ik van jullie Emoticon:

Een Groet'
Martin-Solo.

Live life to the max.......

joost
Gebruiker
spacer line

Dengan hormat Martin-Solo,

Verschrikkelijk duur zeg 50 euro. Wij zaten dit jaar een paar dagen
in het Ramada in Kuta(lima bintang) nett 425.000 rupiah .
termasuk sarapan. Ongekend goed. Ik boek via :
manumadi-inbEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.dps.centrin.net.id.
Hij heeft zeker veel goedkopere.
Advisor heet Adriaan Evers.

groeten Jo

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

www.huizenbali.com.. De website is misschien niet alles, maar het is maar iets van 200 per week, da's al een stuk minder, en je hebt je eigen bungalow inclusief vanalles en nog wat, ligt wel iets van Kuta af.

robbert
Gebruiker
spacer line

Hallo Martin,
Helaas geef je niet aan in welke periode jouw vriend denkt te gaan. Gaat hij in het laagseizoen (dus Jan t/m Maart) dan is het zonder meer mogelijk om in een goed strandhotel voor $ 30 tot 35 te zitten incl. Serv./Tax/Breakf. vb. Dhyana Pura in Seminyak. Iets verderop zit een kleiner resort en dat vraagt zelfs $5 tot $10 minder.
Wat jouw vriend zeker NIET moet doen is te reserveren via de zg. Hotelfinders of travelagents,niet alleen zijn zij niet ingeschoten op een verblijf van 1 maand en betaal je dus bijna altijd veel te veel,maar buitendien moet je dan ook nog vooruitbetalen. Zoek dus een goed strandhotel , probeer vervolgens hun eigen emailadres te achterhalen en vervolgens direct tawarren.
Suk6 Rob

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi super dat jullie al zo snel reageren !!

Zijn bedoeling was om tegaan augustus/september 05 !
Inderdaad verschrikkelijk duur die 50,- dat zij ik ook al tegen hem en dat vondt hij zelf ook.....en voor dat bedrag zou hij niet gaan! vandaar ik hem voorstelde om het hier eens te vragen Emoticon: Shiny

Alvast bedankt !!!!

Martin-Solo.

Made2004
Gebruiker
spacer line

Beste Martin-Solo,

Je kan voor ongeveer Ä 9 per dag inclusief ontbijt in een hotel zitten nog geen 5 min van het strand vandaan bv Hotel Sinar Bali dit is een klein 2-3 sterren hotel alles is aanwezig zwembad de kamers zin goed met Airco kijk voor meer info op www.smaragd-reizen.nl

Gr,

Made

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Dag Robbert'

Heb jij toevallig ook een adres van dat iets verderop Emoticon: Blush niet temin dat het Dhyana Pura al goed klinkt !! dat zou dan zo ongeveer uitkomen op 25,- euro voor hem! dan zitten we al op de helft Emoticon: Nice .

Groet'

M-Solo.

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Made'

Dat klinkt natuurlijk heel goed !!! ik denk dat mijn Maat achterover slaat bij het horen van jullie reaktie's Emoticon: Shiny

Toppie....

M-Solo.

robbert
Gebruiker
spacer line

Hi Martin,
De periode die jij noemt is hoogseizoen en hoe de prijzen dan liggen, weet ik niet. Hier nog wat hotels en prijzen (laagseizoen)
Century Saphir Hotel (dicht bij maar niet aan het strand) $ 22,--
Taman Ayu Cottages $ 25,--
Voordeel van CS en DP is dat je pal bij Jl. Dh. P zit met restaurants etc. Voor orientatie zie map Kuta = www.wurli.com/bali/images
Have fun Rob

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Als het een maand betreft zou ik niet boeken via internet...
Zelf onderhandelen....
The pubished rate bijvoorbeeld 50 euro, is dan te onderhandelen naar 30 euro, met gemak...

Dus niet boeken, maar ter plekke onderhandelen.. dat is een tip die ik je maat wil meegeven.

Verder weet ik niet veel van low budget hotels..

Groeten Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

kejoh
Gebruiker
spacer line

Hallo M-S,
Ik heb ook nog een aantal tips:
1. Puri Bunga Cottages, Jl Dhyana Pura, Seminyak. Tel. 0361-730939. Kleinschalig hotel met zwembad, ca 300-400 meter van het strand (straat uitlopen), gelegen in het rustige deel van de Jl Dhyana Pura en ongeveer 100 meter van talloze restaurants, supermarkten en uitgaansgelegenheden. Kosten: vanaf ca 20-25 dollar per kamer incl. ontbijt (prijspeil april 04) In het hoogseizoen kunnen de prijzen hoger liggen en de prijs is afhankelijk van soort kamer. Voor een langere periode een lagere prijs afspreken!
2. Bali Mystique hotel& apartment, Jl Petitenget 2000XX, Kerobokan.
Tel. 730465 -7443989. Email: balimystiqueEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com.
Verzorgd cottagehotel met zwembad, dat buiten de uitgaansgeleden ligt (ca 10 minuten met taxi), in een zeer relaxte omgeving met voldoende (goede) restaurants en winkels in de directe omgeving. Petitenget strand ca 200 meter en vlakbij de tempel van Petitenget.

Als je van tevoren wilt boeken, dan raad ik je aan om dat alleen voor bijv. de eerste twee nachten te doen, zodat je kan bekijken of het je bevalt.
Als je via een reisbureau wilt boeken, dan heb ik nog een goed en betrouwbaar reisbureau op Bali voor je: BIWA Tours & Travel in Sanur. Tel. 62-361-282260/288511. Email: biwatourEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.dps.mega.net.id.

groet,

Kejoh.

kejoh
Gebruiker
spacer line

Hallo M-S,
Nog even een aanvulling en correctie op de informatie die ik zojuist heb verstrekt.
Biwa tour heeft een nieuw emailadres, n.l. :biwatourEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.dps.centrin.net.id
En voor Balimystique: zie de website: www.balimystique.com. Ook daar geldt dat je voor een langere periode moet proberen een behoorlijke korting te bedingen en probeer altijd te onderhandelen op basis van de Rupiah, want dan ben je meetsla voordeliger uit.

groet,

Kejoh.

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Kejoh'

Hartelijk dank voor je uitgebreide informatie ! super goed...en ieder hier heeft echte top info gegeven....waar mijn maat iets mee kan! hij heeft al het een en ander opgenomen ! en is al volop bezig om van jullie info iets te doen Emoticon: Smile

Ikzelf het een huisje in bali maar ik sta te kijken van de mogelijkheden die er zijn buiten dat om....daar kan ik ook nog van leren !!!

Terima kasih banyak !

Martin-Solo.

Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

Hallo,

Wij gaan altijd in een klein goed verzorgd hotel midden in Jl. Legian. Het hotel heet Aquarius Star hotel en zit een kleine 150 mtr. van Bountyship. Het is een hotel waar je in alle categorieŽn een kamer heb. Wij zijn met zijn 2-en en hebben voor Ä 14,- een kamer met groete badkamer, tv, koelkast en uitgebreid ontbijt.

Probeer eens, lekker centraal en toch rustig...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,984,892 pageviews Een website van indahnesia.com