Denpassar Shopping Mall

Subforum Bali, het godeneiland 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
heijdemann
Gebruiker
spacer line

Hoordedat er in Denpassar een grote shopping mall is, weet iemand het adres ik bedoel dus niet Matahari of Robinsons bvd Emoticon: Worship

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Ramayana Mall aan de Jl. Diponegoro
Tiara Dewata aan de Jl. Mayjen Sutoyo
Denpasar Junction op de hoek van Jl. Diponegoro en Jl. Teuku Umar
Carrefour Shopping Centre aan de Jl. Sunset Road
Galleria Mall aan de Jl. Bypass Ngurah Rai t.h. van Simpang Siur

If you have nothing to loose, you can risk everything

heijdemann
Gebruiker
spacer line

Bedankt AEB verbaas mijn eigen telkens weer de parate kennis die jij hebt over een zeer breed spectrum diep Emoticon: Worship Keep on going!
Btw je gaf computer mall adres op in DP voerde het in en de iPhone navigatie bracht mij er in 1 keer zonder fouten met de auto er naar toe, bedankt trouwens voor de tip over Telcomsel online werkt errug goed zowel met de iPhone 4 (moest wel knippen micro sim) als de laptop redelijke verbindingen hier in het zuiden Emoticon: Wink

agungriza
Gebruiker
spacer line

Discovery in Kuta, Planet Hollywood, er zijn er verschillende in Dps en Kuta

jessie
Gebruiker
spacer line

heideman,ik zelf schop graag bij Carfour, lekker relax , jekan daar echt veel krijgen
het is een fransen maatschapij als ik het goed hebt,je kan daar gewoon met je europese kaarte betalen , ik zelf heb de rabobank , zo'n wereld kaart grandioo's zonder problemen
shopse veel succes jessie Emoticon: Bye bye

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 17-11-2010 11:16 heijdemann wrote:
Bedankt AEB verbaas mijn eigen telkens weer de parate kennis die jij hebt over een zeer breed spectrum diep Emoticon: Worship Keep on going!

Kijk even naar zijn profiel. Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,214,386 pageviews Een website van indahnesia.com