bagage bij air asia

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
marlein
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Graag zou ik weten hoe dat met bagage bij air asia zit. Moet je voor alles betalen, of is die bagage fee ervoor om boven de 15kg te upgraden? Kortom wat moet je aangeven bij het boeken op de site? Ik neem ook aan dat het om kg per persoon gaat?

groet, Marlein
p.s. wat ben ik blij met dit forum. geweldig al die informatie en tips!!!!!

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Bij Air Asia moet je inderdaad voor alle bagage betalen, behalve de reguliere handbagage.
Er is een tarief voor bagage tot 15 kg, tot 20 kg en tot 25 kg, al naar gelang je denkt nodig te hebben. Bij overgewicht betaal je flink bij. Verder dien je de maaltijden aan boord zelf te betalen, je zitplaatsreservering, en je creditcardbetaling.
Maar dan nog loont het vaak de moeite, want momenteel zijn er retourtickets Londen/Stansted-Kuala Lumpur te koop voor 300 pond, ofwel 350 euro (vertrek b.v. october, terug november). Inclusief alle toeslagen kom je dan op 400 euro, een retourtje naar Stansted is er al voor minder dan 100 euro (Easy Jet vanaf Amsterdam, Ryan Air vanaf Eindhoven, Air Berlin vanaf Dusseldorf). Vanaf Kuala Lumpur zijn er gunstige rechtstreekse vluchten met Air Asia naar tal van bestemmingen in IndonesiŽ voor minder dan 80 euro retour inclusief alle toeslagen.
Meestal pas een dag later, omdat de Londen-vlucht pas laat aankomt, maar voor minder dan 30 euro kun je een 2-persoonskamer met ontbijt en airco boeken bij Tune Hotel op loopafstand van het vliegveld in KL

FAR FROM THE MADDING CROWD

marlein
Gebruiker
spacer line

dank voor je antwoord. WE hebben gelukkig al ticket naar bangkok vanuit amsterdam voor 635 euro. vond ik wel een mooie prijs.
Ik heb nog een vraag volgende vraag:
Ik zie nu bij het boeken dat onze paspoorten maar tot maart geldig zijn, kan ik dan wel boeken?

paulana
Gebruiker
spacer line

Hallo Marlein,

Zover ik mij kan herinneren moest mijn paspoort nog een half jaar geldig zijn,
dat was voor Bali.

Maar dat was in het jaar 2000, kan zijn dat er nu wel anders is, je krijgt beslist nog recente informatie. Vraagje : wil je naar Indonesie of blijf je in Thailand-Bangkok?

Groetjes Paulana

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

Nee ik reis door naar bali. Ik dacht dat paspoort half jaar geldig moet zijn nadat je bali verlaat. Dat is wel het geval, want ik ga natuurlijk paspoort vernieuwen. Ik zit nu in het boekingsprogramma en hij maakt er nog geen probleem van. wat een gestress.

gedoe met zo'n internationaal telefoonnummer. ZE vullen automatisch 559 in. Ik google me suf wat ik daar nou weer moet invullen.

paulana
Gebruiker
spacer line

Wat bedoel je met 599 ? en als je het paspoort gaat vernieuwen is er toch geen probleem.. je hebt gelijk 6mnd als je Bali verlaat.

Om Swastiastu

pierre
Gebruiker
spacer line

Marlein.
je kunt je ticket ook boeken via Yerun.
kijk even onderaan op deze site en klik op ticketindonesia.info.
Hier kun je eenvoudig je tickets boeken.

paulana
Gebruiker
spacer line

Pierre

van Bangkok naar Bali ? ik dacht dat Jeroen alleen binnen RI opereerde

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

maar hij doet toch alleen nationaal? Ik vlieg van thailand naar indonesie? Ik had dat wel gezien. Hoef ik dan niet al die gegevens in te vullen en hoe krijg ik dan mijn eticket? ik boek nl voor 4 personen

paulana
Gebruiker
spacer line

Hoi Pierre

Je hebt gelijk, heb even gekeken,moderate prijzen.

Ja Marlein , je kunt ook via deze site boeken!!

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Betalen en ticket uitprinten dacht ik, met creditcard tickets betalen.

heb net gekeken Bangkok -Bali doet Jeroen ook, geen stressen meer

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

ok nieuwe vraag ik zit nu in ticketindonesia. de prijzen die ik daar zie staan is dat voor hetreisgezelschap of per persoon? Er staat nu 227 euro retourtje dat zal dus wel per persoon zijn? ik ga wel gewoon door bij air asia, ben er bijna doorheen. Leuk om al je ontbijt uit te zoeken voor over 3/4 jaar.

haha bij bevestigen zegt hij doodleuk we are busy en dan zijn alle gegevens weg.........

marlein
Gebruiker
spacer line

Ja maar kaarten zijn veel duurder. 300 euro duurder

paulana
Gebruiker
spacer line

ik zag het goedkoper, maar dan moet je bij Jeroen zijn, Hij werkt samen met diverse maatschappijen en ik heb het eens vergeleken, hier is het toch voordeliger, ik wil je niet bang maken maar Air Asia en Bali, heb er niet veel goeds van gehoord

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

Nouja ik zal nu wel moeten, wat zijn de andere opties? Wat is er dan mis met air asia en bali?

Als ik inlog bij ticket indonesie wil ik toch graag eerst de totale prijs zien voor ik alles invoer. Dat ik er niet meteen aanvast zit omdat ik al namen en paspoortgegevens etc heb ingevoerd. vind het een beetje tricky?

Bij air asia ben ik voor 4x retourtje 660 euro kwijt en bij indonesia staat de teller op 228 en dat moet denk ik dan maal 4? dus dat is echt veel duurder

paulana
Gebruiker
spacer line

Welnee dat kan niet, retourtje toch ? als je nog tijd hebt 3/4 jaar stuur Jeroen een mail en je krijgt alle gegevens. Nu ligt hij denk ik te slapen tis 1am. als je nu mailt heb je morgenvroeg antwoord met de gunstigste aanbiedingen

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

ok, ik ben gerust gesteld, dat stuur ik mailtje en boek ik morgen. Als we maar wel van bangkok op tijd op Bali zijn. mijn vader is dan jarig en we willen dan zeker aanwezig zijn.

Ik ben een drol, waar kan ik jeroens (Yerun) email vinden?

paulana
Gebruiker
spacer line

Sinds wanneer heeft Air Asia retourtjes ? en als dat zo is denk aan je bagage dat wordt extra berekent, geen eten voor een vlucht van pak hem beet 5 uur.
Air Asia heeft hier op Bali een minder goede reputatie.

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

nouja 2x enkeltje net als easy jet natuurlijk. Kan ik be jeroen ook extra dingen opgeven zoals eten exgtra bagage etc?

Ik ben helemaal hyper geworden door deze toestanden.

Puputan
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,
Graag zou ik van jullie expertise gebruik willen maken. Komende zomer willen we weer naar Bali gaan. Dit keer vliegen we via Jakarta. We willen dan eerst naar Lombok een gili eilanden. Vanuit Lombok gaan we met de boot naar padangbai of Benoa, weet ik nog niet. Nou had ik bedacht via Lion Air van Jakarta naar Mataram te vliegen.
Onze vlucht vanuit Amsterdam komt om 17.25 in Jakarta aan. Redden we het dan nog om de vlucht van 19.15 te halen. Dit is de laatste vlucht die dag. Of is het beter om dan maar in Jakarta te overnachten en de volgende ochtend verder te gaan? Of weten jullie nog andere maatschappijen die wat later op de avond nog vliegen?
Dank voor jullie reacties,
Groet, Marlein

Gisteren vloog u nog via jakarta, ik zou zeggen steek uw ouwemoer de gek aan.

paulana
Gebruiker
spacer line

Welja joh ; je bent op tijd bij die verjaardag, je kan altijd nog een stukkie zwemmen toch ?? en hier op deze site zijn je gegevens safe, is ook wat waard

Groetjes paulana

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

Nou dat was gister de bedoeling. Maar nu ging het niet volgens plan, Ik heb nu tickets Bangkok.
Tjonge moet ik hier verantworodig afleggen ofzo. Ik heb alle sites afgestruind naar de goedkoopste tickets. Dus nu zijn de bangkoktickets in de pocket en moeten we nog naar bali. En dan gaan we naar lombok en giligil en daarna zien we wel weer. Daanrmaak ik me niet druk om. Het is nu dat we door veranderende vluchtgegevens wel op mijn vaders verjaardag kunnen zijn. SUper verrassing voro hem, want ik ga het niet vertellen,

De uitdrukking " steek uw ouwemoer de gek aan" ken ik niet, maar ik kom waarschijnlijk uit een andere streek van Nederland. Laat ik het maar positief opvatten.

paulana
Gebruiker
spacer line

Ik onderstreep de woorden van Puputan , dit is geen stijl Marlein je schreef daar alsof dat ook al geboekt was. we willen graag helpen maar neem jezelf in de z..k

Om Swastiastu

marlein
Gebruiker
spacer line

Wat is er dan geen stijl aan. De tickets die ik wilde boeken waren vannochtend niet meer beschikbaar. Reisplan omgegooid, gelukkig kan dat, want we gaan 6 weken op vakantie.. Dus andere tickets geboekt. Ik begrijp werkelijk niet wat ik fout heb gedaan?

Ik ben al op de volgende pagina. nogmaals ik ben niet zo. De plannen zijn gewoon gewijzigd. Ik begrijp dat jullie lazen dat ik ze al gekocht had. dat was in gedachte ook zo, maar gelukkig ging dat niet door en heb ik nu door alle omzwervingen goedkopere tickets. En dat terwijl ik baalde dat de 1e optie tickets er niet meer waren voor wat ik in gedachte had.

marlein
Gebruiker
spacer line

Ja nu begrijp ik wat je bedoelt Nee zo ben ik niet. Ik was er vanuit gegaan dat die tickets zou kopen, maar vanochtend zag ik opeens dat aeroflot hele goedkope tickets had via bangkok en zo ben ik weer op hele andere sites gekomen. DE bedoeling was eerst via turkish airlines, maar deze zijn veel goedkoper met minder wachte op transit luchthaven.
Uiteindelijk egypt air geboekt.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,061 pageviews Een website van indahnesia.com