Ik zoek met spoed susut sulami alami

Subforum Indonesië op z'n Nederlands 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Indonesië op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Elisahelene
Gebruiker
spacer line

Hallo joyce ik zit nu in indonesie, ik heb gisteren met heel veel moeite( heel veel apotheken af gereden, chinese ) susut alami gevonden, ik moet zeker 15 kilo afvallen, helpt het echt, en zijn er geen bijwerkingen, en hoe gebruik je het, ik las op de site van herbalino dat je meer tabletten moet innemen hoemeer je moet afvallen???????
P.s ik heb de doosjes in Malang kunnen kopen.

Met vriendelijke groet,

Elisa

slimfun
Gebruiker
spacer line

Kijk gewoon op Ebay. Daar vind je het. Sulami. Emoticon: Puh!

Sylvana81
Gebruiker
spacer line

Hallo iedereen,

Heeft er iemand nog een kuur over van dit product? Ik wil het graag van je overnemen. Ik heb deze met spoed nodig. Heb zojuist gezocht op ebay, maar helaas niks gevonden.

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes,

Syl

Elza1
Gebruiker
spacer line

Hallo Syl, Ik kan eraan komen. Kan ik jou mailen?

Groetjes
Elza

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Opvallend dat de geïnteresseerden alleen de positieve aspecten tot zich door laten dringen, namelijk gewichtsafname. Dit ondanks replies van anderen dat het een stof bevat die blijkbaar niet bepaald gezond zou zijn voor, mwoaaa, best belangrijke lichaamsfuncties. Ik deel de mening dat aanpassing van het eetpatroon, dus GEEN kroketten, toch het beste is. Ieder pondje gaat door t mondje.
Opmerkingen van die herbalalala moet je helemaal nooit serieus nemen. Vraag dat maar in een volgend leven aan Silvia Millecam of Steve Jobs...

Corriene
Gebruiker
spacer line

Sylvia Millecam had een prachtfiguur en een dodelijke ziekte helaas. Zij zocht haar weg in het alternatieve cirquit. Daar is iedereen vrij in, of je het er mee eens bent of niet.
Wat heeft dat met afvallen te maken ?

slimfun
Gebruiker
spacer line

Het is (meestal) op voorraad. Strips van 12, doosje van 24 stuks, twee strips.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,695,456 pageviews Een website van indahnesia.com