Wouter Muller

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Berki
Gebruiker
spacer line

Hallo forum leden,

Ik ben op zoek naar een mp3 van Wouter Muller en met name het liedje Selamat Jalan.
Ik heb alleen dit liedje nodig ivm een overlijden. Ik kan de cd Indisch hart bestellen, maar het is alleen maar voor dat ene liedje, dus.

Wie kan me daar aan helpen, alvast bedankt.

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Heb je al gezocht op youtube? Daar kom ik namelijk als ik 'wouter muller selamat jalan' intyp een liedje tegen dat zo heet. Maar of dat is wat je bedoelt weet ik niet....

Berki
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb daar ook al gezocht maar ben daar niets tegen gekomen. Op onderstaande link staat het liedje.

http://www.wahrweb.org/_songs/(...)er1/indexnl11.php?nlEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.024Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Wouter%20MullerEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Selamat%20Jalan,%20Indisch%20KindEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan._Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.wouter2

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hallo Berki, ik heb dit nummer voor jou en het is inderdaad een prachtig nummer..van Wouter Muller, zijn cd Indisch hart.
Hoe kan ik je bereiken?
Een adres of emailadres durf ik niet meer hier op dit forum te vermelden.
Laat maar even wat weten,
Met vriendelijke groet, Merapi

Berki
Gebruiker
spacer line

Mooi dat jij dat nummer hebt merapi.

Ik heb in mijn profiel even mijn email adres aan gezet (om te kunnen zien).
Stuur daar het nummer maar naar toe, dan komt het wel goed.

Ik wil je alvast hartelijk bedanken.

Gr.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Berki, wil je mij nogmaals een emailtje sturen??
Dan zal ik zorgen dat je de cd op tijd hebt
vriendelijke groet Merapi

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Beste forumleden, dit lijkt mij weer een nepadres
Even een waarschuwing.
Het profiel bestaat niet.

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Lijkt me toch logisch dat je dan ca 15 euro betaalt om die CD aan te schaffen?
Als Wouter het fijngevonden had dat iedereen zijn muziek grati skon downloaden had hij dat wel op zijn website gezet.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

karel
Gebruiker
spacer line

wouter muller is via youtube te downl.even goed zoeken. s6 karel.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

101,929,177 pageviews Een website van indahnesia.com