Zoekt (ex) Indonesische inwoner /expert

Subforum Gezocht & Aangeboden 
93 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Indonesie_student
Gebruiker
spacer line

hoi allemaal!

wij zijn studenten en we zijn voor ons project bezig met een onderzoek naar Indonesie om te kijken hoe we met media het probleem van het milieu en slechte toegang tot drinkwater kunnen oplossen.

Graag zouden we contact zoeken met iemand die in Indonesie woont, heeft gewoond of er althans een expert van is en er al vaak geweest is en door en door de bevolking, de cultuur en de problemen die ze hebben kent.

We wilden graag wat contact op d.m.v. msn, skype of als je in NL woont en er geen bezwaar tegen hebt, een bezoek voor een interview.

We moeten aan dit project 8 weken lang werken en zoeken dus iemand die wel meerdere keren met ons contact wil leggen. Dit contact hoeft niet lang te duren natuurlijk, we zijn erg geÔnteresseerd in hoe men daar leeft, hoe ze de wereld zien, en met welke problemen ze te maken hebben met bertrekking tot milieu en water.

Hopelijk is er iemand die zin/tijd heeft om ons hierbij te helpen. We stellen het heel erg op prijs! Alvast bedankt voor de reacties!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Er zijn verschillende leden van deze forum die daar (ooit) gewoond hebben , of vaak geweest zijn , maar vraag me af of ze :

1.voldoende expertise in huis hebben m.b.t de millieu problemen en de kennis over de ontoegangkelijkheid / ontbreken van (schone) watervoorziening voor de Indonesiers .

2. of ze ook de cultuur voldoende kennen.

De meeste ex migranten wonen meestal in Indonesia in hun eigen "afgeschermde" wereld , ver van de wereld van de Indonesiers die dagelijks staan te worstelen omdat ze in een wijk wonen die niet aangesloten zijn ophet infrastructuur , met alle gevolgen van dien .
Als je door armoede gedwongen werd om naar de grote steden verkassen kom je vaak komen te wonen op illegale plekken , langs de rivieren , naast de vuilnisbelten ,onder de viaducten etc .

En toch moeten ze dat doen
Millieu aspecten ? , schone watervoorziening ? , riolering ? , afvalverwerking ? etc etc .
Dat kan je vergeten.

Ik vraag me af of je in Nederland zulke ervaringsdeskundigen snel kan vinden .
Een veldonderzoek , gekombineerd met vakantie (nuttige en aangename) zou betere en betrouwbare uitslag geven.

bisa dicek of makemyday .

leomanado
Gebruiker
spacer line

hoi student,

Ik woon inmiddels bijna 4 jaar in Manado en werkzaam in de (drink) waterwereld. Misschien kan ik je helpen.

groet
Leo

rawani
Gebruiker
spacer line

Dag student,Als je ons een mailtje stuurt kunnen we onze gegevens zoals adres en telef.nr.geven . (makanmurahEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com) Gr.Jannicka

Kayhalla
Gebruiker
spacer line

neem contact op met mij via email R.7hovenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hetnet.nl

Indonesie_student
Gebruiker
spacer line

heey allemaal, bedankt voor jullie reacties!

We zijn er heel blij mee!

ik heb Kayhalla en Rawani al gemaild,

Leomanado, ik kan je niet een bericht sturen via dit forum, mag ik je e-mailadres misschien hebben?

Groetjes
Studenten!

meriana
Gebruiker
spacer line

Hallooo Student,

Als je zin in met onderzoekt in Berastagi-Sumatera,kan je mij mailen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,949,137 pageviews Een website van indahnesia.com