Indonesisch sprekende mensen gezocht in omgeving Den Haag

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
46 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dannyman1234
Gebruiker
spacer line

Beste allemaal,

Ik heb een hele tijd in Indonesie gewoond en zit nu weer in het kleine kikkerlandje.
Graag zou ik mensen willen ontmoeten die daar ook hebben gewoond en ervaringen delen of indonesiers die in Nederland wonen.

Als iemand hier iets voor voelt, graag contact opnemen,

groet,

Danny

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Ga dit weekend eens naar de Pasar in Rijswijk.
Zeker weten dat je daar veel Indonesisch sprekende mensen vind.
Of je daar ook mensen vindt die recent in IndonesiŽ hebben gewoond is denk een grotere uitdaging.

jannicka
Gebruiker
spacer line

danny,
hier vlakbij aan de velperweg in arnhem is een wijkcentrum,
waar elke zondag indische/indonesische mensen komen en ,
waar uitsluitend bhasa I .wordt gesproken. met lekker eten erbij.
ondanks dat het niet in de omgeving is waar je zoekt,
misschien voor als je in de buurt bent.telef.0654329651 mw.hartono.
jannicka

dannyman1234
Gebruiker
spacer line

Bedankt,

Pasars vind ik niets, muziek is niet geweldig, eten is duur en om daar nu contacten te leggen lijkt me niet de beste keus, maar wellicht wel interessant om naar Arnhem te rijden.

Bedankt!

jessie
Gebruiker
spacer line

vroeger had je een wijk in denhaag waar veel ido's woonde alles is veranderd met de
jaren ,in de rade' of hete rade'ote rade ,en we gingen uit naar de 'PAMpam in schevening
2 de generatie ido's,het was een grote groep ido's .als er bonje was dan was zeer zeker
iedereen paraat,dat was een heid .en kameraadschap,zelf kom ik uit een fam wat toen die tijdt zeer bekend was,maar dat is nu verleden tijdt,ik heb toch die keus gemaakt met de jaren.om terug te gaan naar mijn roots,'het bloed kruipt waar het niet gaan kan'
Im proudt to be a Indo' Merdeka Merdeka Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,509,672 pageviews Een website van indahnesia.com