geld opnemen in indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
peterr
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Wie weet hoe ik in een keer 900 euro kan opnemen. Als ik pin, ik meen 200 max., betaal ik elke keer kosten. Ik zit bij de ING.

alvast bedankt,

Peterr

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Allereerst dien je bij de ING in NL je dagelijkse buitenlandse geldopnamelimiet te laten verhogen. Deze staat standaard op meen ik Euro 500,-.

Verder, in een keer Euro 900 uit de ATM halen zal niet gaan. Machines hier geven maximaal 25 biljetten van Rp. 100.000,- per keer en dat zul je dus 5 keer moeten doen, met 5 keer kosten.

Een filiaal van de ING Bank in Indonesie bezoeken heeft ook geen zin. Da's een aparte (Indonesische) bank waarbij jij dus geen rekeninghouder bent.

If you have nothing to loose, you can risk everything

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Dat is niet geheel waar, hier in Semarang zijn er automaten van de Bii Bank die in 1 keer 4.000.000 uitspuwen. Dat is echter nog niet de gevraagde 900 euro ;-)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

ik ben blij dat ik bij de rabo zit en niet per keer hoef te betalen Emoticon: Party!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

in 1 keer 900 euro opnemen kan alleen in euro-landen en bepaalde automaten die euro's uitgeven. Hier komen er Rupiah's uit de automaten, en een enkeling geeft Dollars of Singapore dollars als je daar een pasje voor hebt.

Wil je Rupiah's pinnen dan kom je in 1 keer pinnen nooit aan de 900 euro (da's ongeveer 11 miljoen), om de simpele reden dat er geen 110 biljetten in 1 keer door de gleus kunnen en de banken liever 50 klanten van een beetje geld voorzien dan 1 klant met de inhoud van een halve automaat.

Puputan
Gebruiker
spacer line

On 08-11-2010 03:14 danil wrote:
ik ben blij dat ik bij de rabo zit en niet per keer hoef te betalen Emoticon: Party!

De Rabobank geeft gewoon een andere koers zodat je het alsnog betaalt.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 08-11-2010 03:14 danil wrote:

U heeft de nieuwe voorwaarden per 1-1-2011 waarschijnlijk nog niet gelezen Emoticon: Bye bye

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 08-11-2010 11:34 Puputan wrote:

[quote removed]

De Rabobank geeft gewoon een andere koers zodat je het alsnog betaalt.
1% koersopslag is het gewoon, hetzelfde (vrijwel hetzelfde) als andere NL banken. Dus daar zit het hem niet in.
On 08-11-2010 11:39 sabar2 wrote:

[quote removed]

U heeft de nieuwe voorwaarden per 1-1-2011 waarschijnlijk nog niet gelezen Emoticon: Bye bye

Die staan hier:
https://www.rabobank.nl/images(...)en_2011_29281570.pdf

en ook in 2011 is opnemen in het buitenland voor Het TotaalPakket of RiantPakket gratis (alleen 1% koersopslag, niet de 2 euro transactiekosten).. dus er veranderd voor mij niets wat dat betreft.

mleeuwen
Gebruiker
User icon of mleeuwen
spacer line

Ik ben ING Bank; 1.500.000 rupiah pinnen; dat is het maximum!
Mar

nyomanresiani
Gebruiker
spacer line

Op 14-11-2010 11:30 schreef mleeuwen:
Ik ben ING Bank; 1.500.000 rupiah pinnen; dat is het maximum!
Mar

Ik heb met mijn ING pas 3.000.000 ruph. kunnen opnemen met een maximum van 6.000.000 ruph. per dag.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,608,159 pageviews Een website van indahnesia.com