2 jaar op doorreis in Azie en Australie, enkele ticket?

Subforum Het visumgebeuren 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dennivdorp
Gebruiker
spacer line

Hoi allen,

Begin januari 2011 zal ik 2 jaar op reis gaan door Azie en Australie. Nu heb ik reeds een working holiday visum van Australie verkregen. Meerdere malen ben ik door Indonesie doorgereist. Uiteraard altijd met een retourticket vanwege mijn werk. Nu heb ik mijn huis en 2 banen opgezegd om 2 jaar te gaan reizen. Ik zou graag in Indonesie willen beginnen met een visum van 2 maanden. Nu is het punt dat ik een enkele ticket zou willen boeken, omdat zelfs wanneer ik een wijzignaar ticket neem ik deze binnen 12 maanden zal moeten gebruiken. Is het mogelijk om een enkele ticket te kopen en een visum te verkrijgen van 60 dagen? Kan dit bijvoorbeeld als ik bij de visumaanvraag een tweede ticketbewijs meestuur; goedkope vlucht van indonesie naar bijvoorbeeld signapore. Is er iemand die ervaring hier mee heeft? En het volgende land wat ik aandoe in Azie.Daar zal ik ook moeten aantonen dat ik het land weer verlaat. Het punt is dat ik wil reizen en wel zie waar ik naartoe ga, dus wil me van te voren niet vastleggen aan een bepaald reisschema. Iemand tips? alvast bedankt!

Groet Dennis

Puputan
Gebruiker
spacer line

Zolang je maar een ticket hebt om IndonesiŽ te verlaten krijg je gewoon een visum voor zestig dagen. Maar in feite heb je aan een boekingsverklaring genoeg dus vul je gewoon al je gegevens in op een willekeurige boekingssite en maak je een boeking aan voor een retourticket voor zestig dagen zonder dat je de laatste stap voor de betaling uitvoert, zolang je naam en datum maar in orde zijn print je dat gewoon uit en daar kun je mee naar de ambassade.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 06-11-2010 23:27 Puputan wrote:
Zolang je maar een ticket hebt om IndonesiŽ te verlaten krijg je gewoon een visum voor zestig dagen. Maar in feite heb je aan een boekingsverklaring genoeg dus vul je gewoon al je gegevens in op een willekeurige boekingssite en maak je een boeking aan voor een retourticket voor zestig dagen zonder dat je de laatste stap voor de betaling uitvoert, zolang je naam en datum maar in orde zijn print je dat gewoon uit en daar kun je mee naar de ambassade.

Zijn de visumregels weer veranderd ??
Hier heb ik nog niet van gehoord ??
Bij welke ambassade kan dit ??

Ik ben zeer benieuwd waar ik dit kan checken, vlgs mij klopt dit nl niet.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,550 pageviews Een website van indahnesia.com