6 weken en 6 tehuizen voor straat en weeskinderen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Tsjaaa zullen we dan maar weer verder gaan met mijn reisverhaal..?
Ik kan wel reageren maar dat vind ik zonde van mijn tijd en verder kan ik er weinig mee.
Maandagochtend zijn we eerst naar de winkel gereden waar de de gastoestellen hebben gekocht en die werden gelijk ingeladen en bezorgd maar bij aankomst bleek dar er brander gebroken was (gietijzer) en er een verkeerde gasfles bij zat zodat ze nog een keer moesten rijden en dat zou "'s avonds gebeuren maar helaas dat gebeurde niet.
"s Middags eindelijk voor de eerste keer in de mall Ramayan geweest en boodschappen gedaan voor ons zelf en daarna ...jawel hoor ben heel even op bed gaan liggen en was vertrokken.
Ik werd pas om 22.30 uur wakker en ben toen naart mijn koffietentje gereden waar ik iedere nacht ben of 's ochtends heel vroeg.
Daar kwam ik iemand tegen van de universiteit tegen die zeer belangstellend was en vroeg of hij zich bij ons aan kon sluiten.
Het idee om ook hier een stichting op te zetten werd geboren zodat de mogelijkheden uitgebreid worden hier.
Natuurlijk gaan we geen geld overhevelen en is het de bedoeling dat we daar zelf gaan proberen om inkomsten te krijgen.
Mijn vrouw en Dari komen dan in het bestuur en ikzelf niet want dat brengt te veel rompslomp mee omdat ik buitenlander ben.
Maar goed dat gaat pas op mijn volgende reis gebeuren.
Om 8 uur gelijk gebeld waar onze spullen bleven en jawel om 9 uur stonden ze voor de deur en kwamen ze de rest aansluiten.De noodkeuken is nu klaar en het echte werk kan beginnen.

Nadat de spullen geleverd waren zijn we nog even tinner en doeken gaan kopen zodat de jongens kunnen beginnen met schoonmaken.
Daarna zijn we bij de bedden gaan kijken en ze waren er al druk mee bezig maar ze moeten nog beginnen met het in elkaar zetten maar hadden al veel werk gedan want ze maken mooie verbindingen hier een voorbeeld van hoe het er uit komt te zien.
donderdag of vrijdag staat het eerste bed in elkaar en dan gaat het snel beloofde hij.
Toen we plastic zakjes gingen kopen zag ik matrassen liggen en ging vragen wat ze kosten...325.000 per stuk maar het waren goede matrassen niet opgevuld met katoen.
Ik zij dat ik er 250.000 voor wilde geven maar dat moesten we maar aan de baas vragen dus wij naar het kantoor en jawel....275 en op de kussens kregen we 25% koting die koste uiteindelijk 30.000 ......ik was helemaal in mijn sas zulke goede mooie kindermatrassen voor een redelijke prijs.
Mijn dag kon niet meer stuk, de foto's zijn mislukt maar dat is geen probleem morgen gaan we schoonmaken en dan komen ze de matrassen brengen en heeft ieder kind een eigen bed want die matrassen leggen we gewoon op de grond.
Het goede nieuw's is dat ik nog een projekt er bij kan nemen maar dat moet ik met Pamela overleggen want ik ben ruim binnen het budget gebleven dus kunnen we nog een tehuis blij maken.
Daarna zijn we bij de meisjes geweest daar hebben we snoepzakjes uiitgedeeld iets wat voor deze kinderen uitzonderlijk is, het gaf me weer zo'n fijn gevoel al die blije gezichtjes...

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

paulana
Gebruiker
spacer line

Willem check even je tel. nr , probeer je al een paar dagen te bellen op nr 08174154995
maar volgens de lieve dame bestaat dit nummer niet!

Groetjes en kop op

Paulien

Om Swastiastu

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ga straks naar huis dan zal ik het even checken Paulana mis ook nog wat foto's van het uitdelen van de snoepzakjes en de matrassen ....
Eerst ff chillen in mijn koffie tentje en dan ga ik thuis de website bijwerken en kijken waar die foto's staan.

Dit is geen ijdelheidsprojekt al ben ik wel trots dat ik het toch maar weer voor elkaar weet te krijgen en ik vind dit veeeeel leuker als vakantie vieren en stilzitten kan ik zowieso niet.
Ik wil geen grote stichting want dan blijft er geld aan de strijkstok hangen want kom je toch al gauw voor ander kosten te staan ik vind het prima zo het geeft mijn leven weer zin en vult alle dagen op.
Vooral het gevoel erbij nogmaals dat is wel zo heerlijk dat kan ik niet omschrijven en negative reactie's leg ik naast me neer al sta ik natuurlijk wel open voor opbouwende kritiek

paulana
Gebruiker
spacer line

Nou dan moet je maar met een beetje fantasie een grote bos rozen voor Elsi en jouzelf zien, zoals Om Ziel aan het toveren is met zijn plaatjes kan ik niet maar is niet minder gemeend, KANJERS. Ze mag er trouwens best zijn goeie smaak Willem! Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Pamela is ook trots op je dat kan ik uit alles lezen, wat een FIJN stel zijn jullie open en oprecht lekker rechtdoorzee en je mag jezelf best een paar schouderkloppen geven, en daarmee bedoel ik ook Pamela natuurlijk zij verdiend dat zeker, Emoticon: Yes!
Anders krijg je die als jullie wellicht toch naar Bali kunnen komen

En wat ik zo fijn vind : Rainer en ik kunnen jouw gevoel helemaal volgen in onze dusun.

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Tis allemaal een druppel op een gloeiende plaat , maar veel druppels helpen en een ieder doet het op zijn of haar manier. Als je erzelf een goed gevoel bij hebt om te zien dat die kinderen en/of ook ouderen blij en gelukkigger worden van wat je doet, geeft dat ook meer energie wederzijds.

Om Swastiastu

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Elsbeth ik wil nog even terugkomen op het feit dat ik dit uitgebreid laat zien dat doe ik omdat ik de mensen wil laten zien wat er met hun geld gedaan wordt niet voor me zelf aub begrijp me nu eens een keer ik ben wel trots op mezelf maar nogmaals dit is geen ijdelheidsprojekt zoals jij al vaak aangegeven hebt maar de mensen hebben recht om te zie en te weten wat er met hun geld gebeurd wij , onze stichting is erg transparant.
Als ik laat zien wat er met al het geld gedaan wordt waar wij hard voor hebben moeten knokken is de kans dat er meer geld binnenkomt voor de volgende projekten veel groter....

Paulana sorry het verkeerde nr hier het goede nr 0821 7415 4995

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Yoke, dit is een intelligent antwoord, behoefte aan waardering en erkenning, waar overigens niet mis mee is, maar het wordt flink gecoverd.
Nogmaals: ik heb niets tegen Willem.
Ik sta boven persoonlijke aanvallen, zoals sommige leden doen; dit is het laagste wat je kunt doen.
Als ik kritiek uit, dan zal dit nooit gemeen zijn maar open, en ik trek mij niet terug voor kritiek.
Bovendien zal ik nooit iemands integriteit aantasten omdat een leuk forum behoort te zijn en [gelukkig] niet mijn werkgebied.
Wat jeroen en Oyibo kennelijk niet begrijpen, dat we een leuk en veilig forum willen, zonder gelazer van anderen die ik niet eens ken.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-04-2011 20:15 merapi wrote:

Wat jeroen en Oyibo kennelijk niet begrijpen, dat we een leuk en veilig forum willen, zonder gelazer van anderen die ik niet eens ken.
Wilma je nodigt weer uit tot 100 antwoorden.
Wat jij niet begrijpt is DAT JE ER ONDERHAND EENS OVER OP MOET HOUDEN!
En dat zij er alles aan doen om dit leuk en veilig te houden. Hou JIJ het ook leuk?
Mij toetsenbord weet niet wat er aan de hand is. Je bent een kei om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen. (en ik vind het al erg genoeg dat ik me weer door dit ge**** laat verleiden.
Kappen! NU!

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

paulana
Gebruiker
spacer line

Anne Mieke heeft gelijk,

Ophouden Merapi! Emoticon: Nooo

Jeroen en Oyibo hebben daar geen invloed op, dringt dat ook niet tot de goede juriste door. Emoticon: Angry

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 05-04-2011 20:02 schreef willemgeheim:
Elsbeth ik wil nog even terugkomen op het feit dat ik dit uitgebreid laat zien dat doe ik omdat ik de mensen wil laten zien wat er met hun geld gedaan wordt niet voor me zelf aub begrijp me nu eens een keer ik ben wel trots op mezelf maar nogmaals dit is geen ijdelheidsprojekt zoals jij al vaak aangegeven hebt maar de mensen hebben recht om te zie en te weten wat er met hun geld gebeurd wij , onze stichting is erg transparant.
Als ik laat zien wat er met al het geld gedaan wordt waar wij hard voor hebben moeten knokken is de kans dat er meer geld binnenkomt voor de volgende projekten veel groter....

Paulana sorry het verkeerde nr hier het goede nr 0821 7415 4995

Het is nu al laat Willem, je slaapt zeker al ..ik bel morgen wel

Groetjes Paulana

Om Swastiastu

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Willem slaapt nooit 's nachts meestal van 3 tot 10...dan ontloop ik de warmte een beetje soms van 6 tot 12 maar meestal niet in de nacht.....ga nu koffie drinken en dan sholat om 5.10 daarna eten voorbereiden voor de dag en om 8 uur ben ik meestal weer op pad.
Vandaag schoonmaakspullen kopen en om 1 uur gaan we schoonmaken bij de jongens en dan komen ze de matrassen brengen.
Ik wil flyers printen maar mijn zwager heeft mijn laptop mee naar boven genomen terwijl ik sliep maar geen nood da's straks klaar voor ik weg ga.
Bezems en moppen emmers zeep dat gaan we allemaal kopen moet ook nog naar een winkel spullen halen voor de kaarten as zondag penselen verf stiften enz...
Ja moet ook de website bijwerken vandaag maar dat doe ik wel in het internet cafe dat gaat een stuk sneller.
Ben heel erg blij dat we geld over hebben om andere dingen te doen oa bij de jongens de toiletten.
We gaan het allemaal bekijken vanmiddag stap voor stap da's nou eenmaal mijn motto...

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Ik heb gewoon mijn eerlijke mening gezegd: voor de zoveelste keer: Willem is niet belangrijk, wel wat hij doet, maar dit is een ander item.Wel een veilig en leuk forum en daar moeten we samen aan meewerken, zo blijft het forum leuk, ook voor Jeroen en Oyibo.
Natuurlijk is er wat aan te doen, via de recherche, maar helaas heeft dit soort internetvervuiling geen prioriteit: dus sepot , want daar worden we mee overspoeld.
Inmiddels heb ik een aantal van deze infantiele klieren getraceerd

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Dit is het topic van / over Willem, dus Wilma als jij het wilt hebben over infantiele klieren en aanverwante zaken open dan een apart topic. Wie weet ouwehoeren er wel een paar klieren mee....
Zelf heb ik nog geen last van klieren gehad, behalve dan van mijn zweetklieren in de zomer..... Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

josari
Gebruiker
spacer line

En die "kliertjes" lezen natuurlijk ook mee.

Hoe dom kan een mens zijn Emoticon: Nooo

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Als we off topic blijven dan stop ik met mijn met reisverhaal vind het vervelend worden en Wilma niet meer reageren in dit topic want je verziekt de hele boel.
Gewoon on topic blijven aub
OPMERKING BEHEERDER

Dat dus precies. Merapi blijft gewoon weg uit dit onderwerp, dat lijkt me ook het beste. Ten eerste offtopic en ten tweede is ze nog de enige die hier steeds over allerlei zaken waaraan we achter de schermen hard mee bezig zijn.

Geplaatst door Jeroen @ 06-04-2011 02:29

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 05-04-2011 23:43 willemgeheim wrote:
Als we off topic blijven dan stop ik met mijn met reisverhaal vind het vervelend worden en Wilma niet meer reageren in dit topic want je verziekt de hele boel.
Gewoon on topic blijven aub

Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

De planning van vandaag, eerst de matrassen betalen dan gaan we naar het laatste weeshuis kennismaken daarna naar de markt schoonmaakspullen kopen en naar het weeshuis van de bedden om schoon te maken.
Daarna komen ze de matrassen brengen.
Ik zeg lekker niks want dan is het een verassing.
Hmmm moet nog kussenslopen en lakens kopen maar dat zal wel lukken....

O, ja de mensen hebben recht om te weten wat er met hun geld gebeurd zodat ze de volgende keer weer meedoen dat Wilma dat een promotieverhaal noemt is haar mening is maar gedeeltelijk waar.
En jij Wilma hebt geen recht van spreken want je hebt geen cent bij gedragen en ik ga geen 30 euro uitgeven voor de bus en trein voor een paar kilo kleren want die kan ik voor dat geld beter hier kopen en mijn koffer zat al veel te veel in.
Je hebt nooit antwoord gegeven toen ik vroeg of je mee wilde doen dus nu stoppen met reageren hier aub.
Volgende reaktie plaatsen in omong omong Wilma daar is dat topic voor bedoeld dit is een reisverhaal geen discussie topic....

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 05-04-2011 14:41 elsbeth wrote:
Grappig dat hier nu niemand op reageert..Zo zie je wat een beetje humor kan doen.
Ik kan alleen maar raden wat Ziel hiermee bedoelt.

Wat de humor van een foto met een lachend paard, een lachende moslima en verantwoord besteden van belastinggeld betrekking heeft op de activiteiten van Willem, blijft voor mij een raadsel.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Da's simpel, Willem heeft een uitkering werkt als een paard en gaat trouwen met een moslima Emoticon: Party!
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen als ik weer gekeurd wordt in mei of juni.
Mijn beroep elektromonteur kan ik niet meer uitoefenen en andere diplomaīs heb ik niet.
Maar daīs van latere zorg nu eerst de dingen doen die ik de mensen beloofd heb.
Mijn vrouw rijd me overal naar toe en fysiek werk doen de jongens zelf leren ze gelijk schilderen ....
Nogmaals ik heb niks te verbergen eerlijkheid duurt het langst....

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 06-04-2011 01:36 willemgeheim wrote:
Da's simpel, Willem heeft een uitkering werkt als een paard en gaat trouwen met een moslima Emoticon: Party!

Ik wist wel dat dat plaatje negatief bedoeld was, maar dat dit de strekking was wist ik niet. Zal wel zo'n Henk en Ingrid grap zijn. Gelukkig niet mijn niveau van humor.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Nou ik zal ook maar mijn steentje bijdragen, ik kan mij het vorige reisverhaal van Willem nog voor de geest halen, wat ook volledig verziekt werd door k-tverhalen.
Indien de moderator er tijd voor heeft dan zou het misschien beter zijn om Willem zijn topic op te schonen incl. dit schrijven.

Willem schrijft zijn verhaal met veel enthousiasme, en ik lees het met veel plezier, waar Willem mee bezig is, wat hij met beperkte middelen heeft kunnen bereiken maken zijn foto's heel duidelijk.
Er zijn mensen die hun bijdrage hebben geleverd en het lijkt me heel prettig om te zien waar hun bijdrage is gebleven.
De foto van de nieuwe kooktoestellen en pannen is een lust voor het oog.
Ik denk dat velen die regelmatig in IndonesiŽ komen op ťťn of andere manier wel iets doen, maar de energie die Willem er in steekt, daar kan alleen maar op reageren met:
PETJE AF VOOR JOU WILLEM

paulana
Gebruiker
spacer line

Hartelijke groeten van onze Willem, heb hem net aan de telefoon gehad en het gaat hartstikke goed met hem en waar hij mee bezig is. Zijn stem klonk ook erg energiek.
Hij is dag en nacht bezig om die kinderen daar blij te maken Emoticon: Shiny Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Je mag een gegeven paard niet in zijn bek kijken Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
Gebruiker
spacer line

Is dit leuk, ik begrijp niet wat het met Willem zijn activiteiten te doen heeft Om Ziel.

Om Swastiastu

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 06-04-2011 13:12 paulana wrote:

Is dit leuk, k begrijp niet wat het met Willem zijn activiteiten te doen heeft Om Ziel.

Omdat ik nergens teruggelezen heb dat de ontvangers geklaagd hebben over de gekregen spullen, heeft deze foto dan ook totaal niets van doen met de activiteiten van Willem.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,722,057 pageviews Een website van indahnesia.com