Trouwen op huwelijks voorwaarden

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
spacer line

Op 16-11-2010 16:54 schreef paulana:
Leest makkelijk, ga het morgen op je uitproberen Om Ziel, wordt dat effe schrikken Emoticon: Yes!

Hoef niet uit te proberen
Het is gewoon doen als je het weet denk je het was een eitje.

Ben al getrouwd geweest, 3 hands Aku18 denk daar eens over na............

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

aku18
Gebruiker
User icon of aku18
spacer line

Hoi Surya bedankt voor de info
Ik zal er aan denken de volgende keer een doosje sigaren en campari
moet dat dan naar indonesia of nederland ???

paulana
Gebruiker
spacer line

Hoi Aku18

Doe maar richting Bali, Pak. Surya geeft geen antwoord. Vandaar mijn suggestie. Emoticon: Party!

Om Swastiastu

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 04-11-2010 12:17 schreef aku18:
Ik heb haar weg moeten halen waar zij woonde daar bleek zij gewoon slaaf te zijn dus moest ook andere woonruimten zoeken

Ik wil niet negatief doen. Maar zich gedragen als een reddende engel kan een valkuil voor jezelf zijn. Je wilt deze behoefte bevredigen. Iemand redden uit een moelijke situatie. Deze situatie komt veel voor, terwijl de liefde van een kant komt, niet van de tegenpartij.
Ik hoop dat het allemaal/alles goed uitpakt voor je.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,515,754 pageviews Een website van indahnesia.com