Nederland - Sulawesi

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
estherj
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om volgend jaar misschien naar Sulawesi te reizen.
Nu ben ik er niet helemaal achter wat nou een handige en eventueel voordelige route is. Er wordt namelijk een hoop op het internet aangeboden maar het is niet altijd eenvoudig om een fatsoenlijke aansluiting te vinden. (Plus scherpe tarieven te vinden als ik verschillende vluchten moet boeken via meerdere maatschappijen om op Sulawesi te komen)

Dus dan is de vraag of we overstappen in Maleisie, of via Java, of zijn er nog andere mogelijkheden? Kortom, ik ben een beetje zoekende!

Ik hoop daarom dat jullie wat tips hebben wat eventueel een makkelijke manier is om op Sulawesi te komen en of dit dan ook via 1 maatschappij te boeken is. Voor zover ik nu zoek vind ik bijv vluchten naar Java, maar vervolgens moet ik via een andere maatschappij doorreizen naar Sulawesi.

Heb ik overigens meer kans op een fatsoenlijke aansluiting richting Makassar of juist richting Manado?

Alvast bedankt!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Esther,

Even uit mijn hoofd heeft Malaysian Airlines en Sinbgapore Airlines vluchten naar Sulawesi. Check hun websites even. Je kunt ook aanvliegen op Jakarta en Surabaya en gegruik maken van een binnenlandse vlucht. Kijk daarvoor even op de vluchtafdeling van deze website.,
http://ticketindonesia.info/en/index.php
Hier staan ook de links naar de websites voor de diverse luchtvaartschappijen zodat je kan puzzelen.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

leomanado
Gebruiker
spacer line

Esther

Je kunt met Singapore Airlines iedere dag vliegen vanuit Amsterdam naar Singapore. Vandaar uit kun je maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag doorvliegen naar Manado met Silk Air. Dat is een dochter van Sgp Airlines en je koffer wordt doorgelabled, dus in Sgp geen gedoe met ophalen koffer en opnieuw inchecken en in Amsterdam dus meteen inchecken naar Manado.
Let er wel op dat je dus op zondag moet vertrekken in Amsterdam om maandag door te vliegen etc...
groet
Leo

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Precies de route die leo beschrijft hebben wij vorig jaar gedaan. Zondagvlucht Amsterdam_Singapore (Singapore Airlines), 6.00 's ochtends aankomst. Woensdagochtend om 9.00 vlucht naar Manado. Duiken kan perfect bij Bunaken (voord ekust van Manado). De Minahassa is een mooi, niet toeristisch gebied. Ook Centraal Sulawesi is prachtig (voor mij wel erg lang geleden). Tana Toraja is schitterend, zowel qua cultuur als natuur. Je kunt daar dagen rondwandelen als je wilt, genoeg te doen en te zien. Ik zou dan dus (om meteen op je vraag in het andere topic in te gaan), kiezen voor in Noord beginnen, dan afzakken naar het Zuiden. Je zal geen spijt krijgen van Sulawesi.

estherj
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor jullie adviezen!

saarjust
Gebruiker
spacer line

Hoi Esther

Wij hebben een ticket naar Kuala Lumpur geboekt via Turkisch Airlines, Van uit KL vliegen we met Airasia naar Makassar. Dit was voor on de goedkoopste oplossing. Wij zitten vast aan de zomervakantie want wij reizen met kinderen.

Wij beginnen dus in zuid en vandaar naar het noorden.

succes

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Hi Esther,

Garuda tickets AMS-UPG-AMS vanaf 895, AMS-MDC-AMS vanaf 950. Open jaw (combi): 925.
Max stay 30 dagen. Tickets alleen in combi met minimaal 2 overnachtingen; vrijblijvend reserveren tot 6 weken voor vertrek.
Op mijn website zie je ook diverse bouwstenen voor Sulawesi.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,291,227 pageviews Een website van indahnesia.com