Vakantiehuis Bali voor 8 personen

Subforum Bali, het godeneiland 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bartilly
Gebruiker
spacer line

In augustus (tot 20 augustus) willen wij voor ongeveer 10 dagen naar Bali. Wij reizen met 4 volwassenen en 4 kinderen (3, 5, 7 en 11 jaar). We zoeken een leuke locatie (niet massaal). Dat kan een hotel (familiekamer) of een huis zijn. Kan iemand mij helpen aan suggesties? Alvast ontzettend bedankt.
Bart.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik zou dat bedrag snel weghalen, voor je mensen op het idee brengt. Je kunt voor veel minder een leuke week hebben met 8 personen. Heb niet paraat wat en waar, maar
daar moet je zelf even naar zoeken. Ik zie heel vaak villa's voorbijkomen voor echt veel minder.

paulana
Gebruiker
spacer line

Kijk even op deze site bij accomodatie op Bali (intypen) en dat bedrag idd niet noemen

Voor dat bedrag heb je per maand een leuke luxe villa met alles erop en eraan met kok chaffeur - huismeisje noem het maar op, de prijs is oa ook afhankelijk van de locatie waar je heen wilt.
Zuid-West-Noord-OostBali, noord en oost zijn bij mijn weten goedkoper

Suc6 Emoticon: Party!

Om Swastiastu

bartilly
Gebruiker
spacer line

dank jullie wel. Ik heb het bericht nu aangepast. Ik heb al gezocht, maar er is zo veel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Cynthib
Gebruiker
User icon of Cynthib
spacer line

Ik heb een villa gehuurd in de buurt van Lovina via deze website
http://www.balibungalowrent.nl/
Hier huur je voor rond de Ä 1000,- per week een luxe villa voor 8 personen inclusief personeel.

Ume Cantik
Gebruiker
spacer line

ik weet een mooie villa in het noordne van bali
Edited by Oyibo
succes Emoticon: Party!
OPMERKING BEHEERDER

Okay, 2 keer spam ! Un Ban.

Geplaatst door oyibo @ 31-10-2010 18:41

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ik hoorde van een leuke villa in Jimbaran.
Mijn reisgenoot had een paar dagen daar gelogeerd , en hij was enthousiast .
Jammer dat ik niet mee kon , had andere bezigheden in Jakarta .

Eerlijk gezegd behoor het niet tot mijn prijsklasse, `tidak terjangkau` .
Gending Kedis Villas & Spa Estate

http://www.tripadvisor.com/Hot(...)_Peninsula_Bali.html

bisa dicek of makemyday .

simpati
Gebruiker
spacer line

ik weet een mooie villa in het noordne van bali
Ik ook en die is ook te koop voor 299.000 Euro.
Succes met de gratis reclame!
Jan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

paulana
Gebruiker
spacer line

Nu brengt u mij toch echt in verwarring

Om Swastiastu

putumade
Gebruiker
spacer line

Hallo, je kunt kijken op de site van hotel Taman Agung in Sanur. Het is een gezellig famliehotel, niet te massaal en ideaal voor kleine kinderen. Wij zelf hebben er ook een appartment met 2 slaapkamers wat we ook verhuren voor35 - 40 euro per appartement per dag. Mocht je nog interesse hebben horen wij dit graag en kunnen we ook fotos mailen. Groetjes,

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Beste Mensen,
In hoeverre is het mogelijk/toegestaan reclame te maken.

In het verleden ben ik eens door de webmaster van een Bali pag "verbannen"
Met vriendelijke groet
joop

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,179,041 pageviews Een website van indahnesia.com