reis van bali naar yogyakarta

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
elsje
Gebruiker
spacer line

beste mensen,

wie heeft ervaring met vluchten van bali naar yogyakarta, welke maatschappij is het
beste, weet iemand een leuk hotel in yogya, in het centrum waar je nog mag
roken op de kamer, of anders een balcon, en een redelijke prijs vraagt.
Dit alles vraag ik voor onze reis in januari.

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Elsje,

Ik denk dat je sneller reacties zult krijgen als je wat meer gedetailleerde vragen stelt, wat is bijv een redelijke prijs in jouw ogen? En heb je de zoekfunctie al gebruikt? Er is al bijzonder veel namelijk gezegd en geschreven over vluchten van dps naar yogya...
Succes,

Salam dari Seminyak,

matur suksama

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Garuda, Lion Air en Mandala vliegen tussen Yogyakarta en Bali. Allen op verschillende tijden, dus wellicht wat schuiven om een leuke ticketprijs te krijgen. Garuda is over het algemeen niet de goedkoopste. Qua services moet je niet op al te veel rekenen, een bakje met een droog broodje en een bakje water..

Hotels in Yogya te over, ook waar je kunt roken, al dan niet op de kamer. Daar hoef je je in Indonesie over het algemeen geen zorgen over te maken. De sterrenhotels hebben etages met rokers-kamers en in de kleinere hotels hoor je er niemand over.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Elsje,
Hierbij een website waar veel info over Yogya in staat, ook hotels

http://www.yogyes.com/

Er zijn veel budget hotels in Prawirotaman I en II te vinden maar op de site staan ook de duurdere hotels.

Ik heb eerder gevlogen met Mandala en Lion air, geboekt via Jeroen, is goedkoper dan in Nederland boeken en het spaart je in Indonesie een hoop tijd uit om het daar zelf uit te zoeken.
http://ticketindonesia.info/en/index.php

Selamat Jalan.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Wij vonden Prambanan Guesthouse erg leuk en niet te duur.
In de directe omgeving ook leuke restauarantjes en met de becak zit je zo in het centrum.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Vorig jaar met gezin een week in Duta Guesthouse gezeten, vriendelijk, alles makkelijk bereikbaar, zwembadje, 400.000 Rp. voor een 3-persoonskamer. Terplekke tickets gekocht naar Denpasar, hoogseizoen, ik meen Lion Air, prijs weet ik niet meer, wel dat het erg goedkoop was, prima vliegtuig.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,545,604 pageviews Een website van indahnesia.com