Nederlandse Bank maakt bedrag over aan Co-op op Bali ?

Subforum Gezocht & Aangeboden 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Milani
Gebruiker
spacer line

Heb 4 oktober de Rabo Bank opdracht gegeven een bedrag over te maken naar een Co-op op Bali. Het is nu 17 oktober en het bedrfag is nog steeds niet ontvangen.
Wacht nog één dag en dan maar storneren denk ik en hier op Bali een bankrek openen.
Wat een gedoe. Heeft iemand hier ervaring mee? Emoticon: Angry

45havana
Gebruiker
spacer line

Kan je dan niet pinnen met je Rabo kaart?Dat is toch het eenvoudigste en goedkoopste. Emoticon: Yes!

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Cooperaties in Indonesie zijn niet de meest "frisse" organisaties qua financiele handel en wandel. Zoek op Internet maar eens op "Kooperasi Karangasem Membangun" als zeer recent voorbeeld. Wat doen ze? (Domme ) Mensen lokken met (veel te) hoge rente op ingelegde bedragen en dan de boel laten ploffen.

Er zitten werkelijk heel veel "rotte appels in die krat". Controle erop van overheidswege is er niet of nauwelijks, pas als de problemen aan het licht komen doordat leden bijv. hun geld niet meer kunnen opnemen, onderneemt men aktie.

Misschien dat de administratie van de desbetreffende co-op in jouw geval een zodanig zooitje is dat de binnenkomst van(buitenlandse) gelden - vanwege meerdere redenen - niet goed verwerkt wordt.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Milani
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 45 havana Dat is ok voor de tourist maar niet als je hier woont.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Amed Het is naar LPD Intaran in Sanur wat wij lezen is het betrouwbaar. Emoticon: Confused

paulana
Gebruiker
spacer line

Ik krijg mijn inkomen uit Nederland, na eerst gezeur en hoge kosten met een nederlandse bank,sinds 2005 bij CimbNiaga voorheen Lippo-bank.
Het werkt uitstekend, vooral als de euro sterk is, istie niet zo sterk heb ik pech, want ik heb voor een Rupiah-rekening gekozen.Alleen kan ik nog niet zo wennen aan de Creditcard al heb ik deze Indonesische ook al 5 jaar. Bij Lippo geen probleem, maar Cimbniaga is daar toch anders .'for my protection' moet ik eerst bellen of ze de parameter openzetten als ik in het internet iets wil kopen

Moest daar erg aan wennen, maar nu kan ik dat ook wel waarderen, deze protection

Om Swastiastu

Milani
Gebruiker
spacer line

Dank voor je reactie Paulana en de Lippo Bank is zeker bij ons ook bekend. Protection een goede zaak denk ik. Emoticon: Yes!

simpati
Gebruiker
User icon of simpati
spacer line

45 havana Dat is ok voor de tourist maar niet als je hier woont.
Ook prima als je hier woont, ik heb nog nooit geld over geboekt in de tijd die ik hier woon.
Ik heb ook een Indonesische bankrekening bij Bank .......(doet niet ter zake) maar die gebruik ik enkel voor het betalen van rekeningen.
Jan
Malang

Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!

45havana
Gebruiker
spacer line

Inderdaad Jan,zo doe ik het ook.De kosten per transactie vallen reuze mee.
Heb ook een rekening bij een indo bank.
Ferry

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,695,264 pageviews Een website van indahnesia.com