knusse ,goedkope accomodatie op Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
marian49
Gebruiker
spacer line

in Amed kan ik Ganeshamed aanbevelen, prachtige kamers en je loopt zo de zee in, aanrader om te onderhandlen over de prijs.
In Lovina verblijven wij zelf in hotel Melamun, beter dan daar kun je het niet krijgen

TinusP
Gebruiker
spacer line

Ganeshamed ziet er inderdaad prima uit!
Helemaal in de stijl zoals wij zoeken.

Maar weet je ook zoiets in Padangbai?
Daar kan ik nog niets vinden wat mij echt helemaal aanspreekt ( qua prijs en qua referenties)

wimstone
Gebruiker
User icon of wimstone
spacer line

Hoi Monique,

Starten in tuban in Bakung's Beach Cottages, is simpel, schoon ( wel versleten en gedateerd) groot zwembad. voor de rest een echt bali hotel.
ook nog goedkoop!!

balidiving
Gebruiker
User icon of balidiving
spacer line

Hoi,

De beste accommodatie in Padang Bai is in mijn ervaring Padang Bai Beach Bungalow Resort. De kamers zijn netjes en ze liggen op een perfecte plek. Het ontbijt waren ze vorig jaar op aan het bezuinigen en dat was een beetje mager, maar wellicht dat ze dat weer aangepast hebben. Het eten in het restaurant daar is overigens erg goed, dus zeker het proberen waard. De meeste duikscholen zitten er ook vlakbij - op loopafstand.

Veel succes met het plannen!

Groet, Mirjam

Bezig met het opzetten van een duikschool op Bali: Joe's Gone Diving. http://www.joesgonediving.com

marlein
Gebruiker
spacer line

Hallo,

In Padangbai kan ik je zeker Puri Rai hotel aanbevelen. http://www.puriraihotel.com/index.php
Het ligt pal aan zee, aan dezelfde weg als bovengenoemd bungalow resort.
Geweldige accomodatie, met 3 zwembaden. Klinkt als enorm complex, maar dat is het niet. Het laatste zwembad wordt voor de duikschool gebruikt. en vanuit het hotel makkelijk overal lopend naar toe. Prima ontbijt. Overdag niet echt service de poolbar wordt wel bemand maar niet bediend, maar voor lunch gewoon even bij de buren aanhuppen.
Nadeel van dat bungalow resort vond ik dat het een klein zwembadje heeft, dat pal aan de weg ligt. Lekker rustig zonnen aan het zwembad is er niet bij.
Bij Puri Rai kan je wel lekker relaxen, mocht je eens niet op stap willen gaan.

martinvw
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Monique7 en TinusP. Ik weet niet of jullie in Sanur willen verblijven, maar prima cottage daar is echt een aanrader en is iets wat jullie lijken te zoeken. Prijzen zijn wel wat hoger. Rond de 30 tot 40 euro (incl. ontbijt), maar daar krijg je heel veel voor. Het is niet groot, waardoor het knus aanvoelt. Er hangt een heel relexte sfeer, vriendelijk personeel, een prachtig zwembad, centrum, strand enz. op ongeveer 10 minuten loopafstand en als je informatie wil opvragen of een reservatie wil plaatsen dan wordt er vrijwel meteen een reactie terug gestuurd.

http://www.primacottage.com/

Will1951
Gebruiker
spacer line

Monique,

neem maar contact op. Mijn bungalow is nog vrij in de gewenste period een kost je Ä 75,00 per nacht voor 3 kamers (6 personen) en zwembad voor de deur.

www.balibungalow.nl

katharina
Gebruiker
spacer line

[PAULANA plaatste dit bericht enkele jaren geleden en las dit zojuist pas. Ik woon al lang op Bali maar zou graag eens iets anders willen. Zou graag eens bij die bungalowtjes in Sengkidu gaan kijken. Hopelijk leest Paulana dit bericht en kan ze me verder helpen. Maar ja nu ruim 2 jaar verder is zeer de vraag. Paulana als je dit leest, reageer je dan aub. Dankjewel alvast!] Katharina

Op 14-10-2010 10:56 schreef paulana:
Hey Monique

Ik woon in nyuhtebel- Candidasa, en hier kun je voor dat bedrag zeker wat leuks vinden

zelf weet ik een heel klein pension 3 -4 bungalows gerenoveerd maar klein=fijn in Sengkidu, geen zwembad maar direct aan een prive strand, voor en hang me er niet aan op- tussen Rp 100.000 en Rp 150.000 met ontbijt per bungalowtje . Het is de vrouw van onze huiseigenaar die dat runt, ze kan heel lekker koken, tegen schappelijke prijzen.,in de buurt zijn natuurlijk ook andere eettentjes en restaurants. Sengkidu zelf heeft geen uitgaans-mogelijkheden en je kunt het ook helemaal niet vergelijken met
dbl 6 road, hier is het rustiger, hoewel het toerisme ook hier weer op gang komt.

Leuk zeg 2 weken Australie en de tussenstop is Bali?

Als je niet perse naar het zuiden moet...het oostelijk deel heeft aan natuur veel te bieden [/quote]

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Paulana kan niet meer reageren, user is gebanned.

It's only kinky the first time.

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Katharina is natuurlijk welkom in Candidasa, 4 minuutjes van Sengkidu....in mijn 4/5 persoons bungalow aan zee, met een zwembad op het kleine familieparkje....Klik op onderstaande link en je ziet de prijzen en beschikbaarheidskalender!
Emoticon: Cooool

katharina
Gebruiker
spacer line

Dankjewel! Mooi hoor zo pal aan zee. Ik denk nog even na. Hart. gr.

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Katharina,

Heb je hier al gekeken ?

Edited by Oyibo. Voor advertentie of reclame? Email aan jeroenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.indahnesia.com

www.ramahomestay.com

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Het spijt me ten zeerste Oyibo, maar ik heb met bovenstaande bericht PRECIES hetzelfde gdaan als anderen hierboven ook gedaan hebben.
Zij ( en ik) prijzen iets aan dat van een ander is.
De vraag van Katharina was of er iemand een knus, leuk onderkomen wist.
Diverse mensen, waaronder ik, willen haar ten dienste zijn om een onderkomen aan te bevelen.

vr gr
JanP
OPMERKING BEHEERDER

Ik heb even gechecked n.a.v. jouw opmerking over reclame maken. De andere user voldoet aan de voorwaarden reclame te maken, lees diensten aan te bieden. Wij hebben geen enkel probleem dat users diensten aanbieden. Ik herhaal, jeroen@indahnesia.com daar uw mail heen.

Geplaatst door oyibo @ 15-02-2013 07:49

www.ramahomestay.com

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,959,773 pageviews Een website van indahnesia.com