weersverwachting tot januari

Subforum Gezocht & Aangeboden 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
paulana
Gebruiker
spacer line

Iedere 2 uur wordt het weer op Metro tv besproken.
De laatste berichten; tot eind januari 2011 wordt het weer nog slechter.
Hevige regenval voor heel Indonesie- overstromingen-aardverschuivingen en zware stormen voorspelde men.

Ook dat vluchten kunnen worden gecanceld, cq vliegtuigen niet kunnen landen, vooral op de wat kleinere vliegvelden.

Maw CUCA BURUK nog lang niet voorbij.

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hmmmm vlieg 7 november naar het kikkerland, 4 december weer terug in huisje weltevree, regen?????? het valt wel mee in West Java, ongeveer elke dag 3 tot 4 uur Emoticon: Angry
Had beter een waterscooter kunnen kopen Emoticon: Yes!
Alhoewel, Yerun en Oyibo mij afgelopen week met een bezoek vereerden en het gewoon droog en zonnig was, geluk dus voor hullie.
We konden ze gelukkig door de Hollandse zuinigheid van Poppy op stamppot zuurkool met echte Nederlandse worst trakteren.
Niet dat ik echt blij was met hun bezoek, ik had echt behoorlijke problemen wie ik nu het eerste in zijn hol moest kruipen.
Afijn dat is ook opgelost, ze zijn met zijn beiden tegelijk in mijn hol gekropen, is ook een manier.
Na alle bier in dit dorp te hebben opgezopen zijn we natuurlijk nog effe naar de hoeren geweest, geen Katendrecht maar Dessadrecht .
Twee leuke dagen gehad met Hepie en Hepie, er ontstonden nog even behoorlijk problemen, we vlogen elkaar in de haren over het vraagstuk wie nu de grootste luldebehanger is Emoticon: Confused , Kontol of Iseenander, maar we hebben dat op kunnen lossen en in de minne geschikt, het zijn allebei kloothommels Emoticon: Yes!
Ja hť Lon. Emoticon: Bye bye
Hihihihi, en het weer was prachtig,

janp013
Gebruiker
spacer line

Leuk Paulana,

Wordt op Meteo 2 wel engels gesproken ? Heb je het wel goed verstaan ? Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid
Volgens mij is het de eerste 3 weken van nov. prachtig weer met veel zonnige perioden.
Daarna kon je wel eens gelijk hebben vwb het weer. Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

see you !!!!

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

paulana
Gebruiker
spacer line

Nou nou Malam, dat is shit, die 2 beheerders onverwacht op jouw veranda, en dan nog zuurkool-stamp met HOLLANDSE worst delen, je bent getikt. Hopelijk had je de schuur afgesloten en de kasten, ik bedoel als ze alle 2 in jouw holletje kruipen , kan je alles verwachten, bukan?

Van dat bier zijn ze nog ziek of natuurlijk van Desadrecht, maar hartstikke goed dat jullie dat probleem wie is de grootste rioolrat konden oplossen

natuurlijk was het bij jullie mooi weer, die 2 zijn toch een zonnetje met af en toe een wolkje Emoticon: Wink

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Janp013, ik maak die berichten niet,en ja hebbut goed verstaan.

neem je zonnebankie maar mee, en Hannelore de zuidwester + kappies. Brigitte en frankie-boy de plu,s komt helemaal goed !!

zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam, ritme van ..... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 09-10-2010 13:44 paulana wrote:

De laatste berichten; tot eind januari 2011 wordt het weer nog slechter.

Hoi Paulana,

Je mag er best vanuit gaan dat het meeste in Java valt ! de kids van daar komen niet voor niets op vakantie in Bali Emoticon: Shiny maar dat hoef ik jou niet uit te leggen volgens mij Emoticon: Wink

Grt.

Live life to the max.......

paulana
Gebruiker
spacer line

Hey martin, tis waar: het beste gaat naar het weste(n) ...... Emoticon: Party! Emoticon: Wink

Om Swastiastu

janp013
Gebruiker
spacer line

Via internet op worldmeteo
LET OP !!!!!!!

Vanaf maandag 18 okt OVERWEGEND ZONNIG Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool

Voor info zie www.worldmeteo.info

Zie je wel dat ik gelijk krijg Paulana Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

paulana
Gebruiker
spacer line

Joh JP, ik hoop het van harte, en hoelang gaat dat duren, en vooral waar wordt het overwegend zonnig, dat schrijf je er niet bij JPtje Emoticon: Wink Emoticon: Confused Emoticon: Talk to the hand

Om Swastiastu

janp013
Gebruiker
spacer line

OP BALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Even googlen "weer op bali" en daar staat t
Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Cooool Emoticon: Yes!
groetjes
moi

paulana
Gebruiker
spacer line

Hey JPtje, waarom zou ik googlen? Ik woon op Bali, remember.......... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Om Swastiastu

janp013
Gebruiker
spacer line

Met het wegtrekken van de typhoon Megi, naar richting China, lijkt het er op dat het rustiger weer wordt op Bali.
Op worldmeteo zijn de voorspellingen voor de komende weken best goed.
Wel niet het ultieme weer voor bali, maar half bewolkt met GEEN regen lijkt mij toch prima weertje.
Jammer dat bepaalde personen ( zal geen namen noemen) mij niet geloofde enige tijd geleden.
Nog 9 dagen te gaan voordat ik afreis en vervolgens volop van de zon kan genieten !!!

See you Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

paulana
Gebruiker
spacer line

Bepaalde personen=ik in het meervoud JP? maareffe over die typhoon, heet Magi
en die maakt een omweg naar China,dat ommetje duurt ca3 weken.!!!!
Half bewolkt? dan krijg jij die ene helft............wordt toch Zonnebankie Jan en plu,
tis nu ook weer aan het gieten, maar het heeft ook voordelen, stoffige straten worden minder stoffig, maar dat duurt niet lang en hooikoorts is ook minder

Nog 8 daagies Jan......heb ze al gewaarschuwd, je weet wel de douane voor al je zelfbruiners Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Wink tot gauw Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,759,827 pageviews Een website van indahnesia.com