Banda Aceh Target 400 duizend toeristen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Even wat goede berichten uit IndonesiŽ.

Lijkt wel een gondelaar uit VenetiŽ ?

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
Gebruiker
spacer line

Daar moet je wel heel er veel fantasie voor hebben, want die kanalen in Venetie zijn een flink stuk smaller Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Dan wordt het tijd eerst de meest achterlijke islamitische gewoontes te verwerpen, anders komt er geen hond naartoe

Gracias. Sama sama

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 13-10-2010 11:35 kiwimave wrote:
Dan wordt het tijd eerst de meest achterlijke islamitische gewoontes te verwerpen, anders komt er geen hond naartoe

Als we Geert Wilders nu eens als ambassadeur naar Aceh sturen ??
Maakt hij kennis met zijn roots en kan hij meteen iets doen aan een burka-verbod in Aceh. Zeker weten dat hij daar erg welkom is en veel publiciteit zal krijgen.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. sabar2

Niet doen anders hebben we hier niemand om te gedogen in de regering.

Shalom

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 13-10-2010 17:47 Bokito wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. sabar2

Niet doen anders hebben we hier niemand om te gedogen in de regering.

Is dat erg ???
Geert moet zelf maar kiezen wat hij belangrijker vindt, zijn blauwe stoel of
zijn ideologie. Elektrische stoelen hebben ze in Aceh in iedergeval niet, want de stroom
valt te vaak uit in Indonesie. Maar dat kapsel van Geert heeft hij toch van nature Emoticon: Laugh out loud

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

waarom ben je toch zo jahat sabar2
er is een spreekwoord,

sabar subur kalo tidak sabar di kubur.

Shalom

bambang
Gebruiker
spacer line

Heel interessant. De orthodoxe islamiet komt dan in aanraking met toeristen. Deze toeristen kunnen een heel ander levensstijl hebben en ook een heel ander geloof. De toerist kan in gesprek gaan met de orthodoxe gelovige. De toerist laat zijn mening horen, vertelt hoe hij in het leven vrij staat, laat zijn denken en mening gelden boven de leefregels van het geloof. Laat zien (door gedrag) dat het leven anders ingericht kan worden zonder de normen (vrijheid) en waarden (verschillende samenlevingsvormen, samenwonen) te overtreden.
De toerist kan ook wat luchtig gekleed gaan. Hoe zal de religieuze politie hierop reageren?
Het is te hopen dat Banda Aceh lering kan trekken uit de verschillende levensstijlen. Misschien is het een valse hoop.

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 13-10-2010 19:46 schreef sabar2:

[quote verwijderd]

Is dat erg ???
Geert moet zelf maar kiezen wat hij belangrijker vindt, zijn blauwe stoel of
zijn ideologie. Elektrische stoelen hebben ze in Aceh in iedergeval niet, want de stroom
valt te vaak uit in Indonesie. Maar dat kapsel van Geert heeft hij toch van nature Emoticon: Laugh out loud

Als de stroom uitvalt, is een generator toch een alternatief?? Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik heb als moslim echt helemaal niets met wat er op dit moment in Aceh aan de hand is.
Maar mag ik de generator opstarten voor Geert op zo'n elektrische stoel?
Wedden dat het probleem is opgelost met dit stuk nageboorte Emoticon: Yes!

paulana
Gebruiker
spacer line

Tsjaa Malam ik dacht het, en jij schrijft het, maar het is het proberen waard

hij loopt op benzine + olie, de generator bedoel ik Emoticon: Shiny : 1 : 50 mix

Om Swastiastu

Puputan
Gebruiker
spacer line

On 14-10-2010 06:48 bambang wrote:
Heel interessant. De orthodoxe islamiet komt dan in aanraking met toeristen. Deze toeristen kunnen een heel ander levensstijl hebben en ook een heel ander geloof. De toerist kan in gesprek gaan met de orthodoxe gelovige. De toerist laat zijn mening horen, vertelt hoe hij in het leven vrij staat, laat zijn denken en mening gelden boven de leefregels van het geloof. Laat zien (door gedrag) dat het leven anders ingericht kan worden zonder de normen (vrijheid) en waarden (verschillende samenlevingsvormen, samenwonen) te overtreden.
De toerist kan ook wat luchtig gekleed gaan. Hoe zal de religieuze politie hierop reageren?
Het is te hopen dat Banda Aceh lering kan trekken uit de verschillende levensstijlen. Misschien is het een valse hoop.

Misschien als het een tsunami is van toeristen anders geef ik je weinig kans, er zijn al eerder buitenlanders opgepakt en met een grote sateprikker geslagen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 14-10-2010 11:37 schreef Malam:
Ik heb als moslim echt helemaal niets met wat er op dit moment in Aceh aan de hand is.
Maar mag ik de generator opstarten voor Geert op zon elektrische stoel?
Wedden dat het probleem is opgelost met dit stuk nageboorte Emoticon: Yes!

Langzaam aan hoor je de linkse kerk eindelijk een discussie aan over de orthodoxe islam.
Heb je bij de moraalridders van EO gezien, waar Femke Halsema een oordeel heeft over de vrijheid van geloof,.
Dat ze wilde dat de kinderen vrij mogen kiezen over hun toekomst.
Nou dat word wat onder de Islam gangers...
Bij de P.vd A worden ze een beetje wakker en geven nu toe, dat ze jaren te veel om de bescherming ,van die groep, die ons nu blijkt, opgescheept met een achterlijk cultuur... Emoticon: Cry Emoticon: So funny Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

bambang
Gebruiker
spacer line

Er zijn gelukkig meer mensen zoals Wafa Sultan. Ayaan Hirsi Ali is er ook een. Deze mensen hebben geleefd onder islamitische leefregels. Ze weten waarover ze praten.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 14-10-2010 17:27 zieleffe wrote:

Langzaam aan hoor je de linkse kerk eindelijk een discussie aan over de orthodoxe islam.
Heb je bij de moraalridders van EO gezien, waar Femke Halsema een oordeel heeft over de vrijheid van geloof,.
Dat ze wilde dat de kinderen vrij mogen kiezen over hun toekomst.
Nou dat word wat onder de Islam gangers...
Bij de P.vd A worden ze een beetje wakker en geven nu toe, dat ze jaren te veel om de bescherming ,van die groep, die ons nu blijkt, opgescheept met een achterlijk cultuur...

Ach Om Ziel, politiek en geloof, ze zouden het beiden moeten afschaffen.
De kerk (en het CDA) heeft ons ook jaren lang dom gehouden dat vergeten veel mensen schijnbaar
en de misstanden onder invloed van de kerk daar kunnen we vele uitzendingen bij de EO moraalridders mee vullen, maar daar beginnen deze "moraalridders" niet aan,dan moeten ze de hand in eigen boezem steken.
Wellicht hebben/hadden wij wel een achterlijke cultuur.
Zoveel commentaar als de westerse wereld heeft op bv achterlijk China, maar ondertussen zijn het wel de chinezen die onze economie, vanuit hun eigen belang,
overeind houden.
Wat geeft ons het recht om te oordelen over een ander ?
Het "ubermensch-gevoel" wellicht ?
Voor velen gaat dat wellicht uit boven hun hersencapaciteit of men is gewoonweg te dom om er zelf over na te denken.
Overigens dit is slechts mijn mening, gelukkig hebben we nog vrijheid van meningsuiting.

Mensen die zich "verzetten" zonder eigenbelang, dus niet die zgn. populisten, daar kan ik respect voor hebben, ook al ben ik het niet altijd inhoudelijk met ze eens.
Maar volksdemagogen en hun aanhangers die alleen maar nakakelen en kretologie
vanuit persoonlijke frustaties/ambities als one-liners de wereld ingooien, daar kan ik weinig mee.
Ga op zoek naar een andere bewoonbare planeet en vertrek aub van deze aarde.
Of misschien is het getalsmatig beter dat mensen zoals ik vertrekken Emoticon: Laugh out loud

Ik wacht wel totdat ze "planet indonesia" ontdekken Emoticon: Party!

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Terug on-topic:

Ik wens de mensen in Banda Aceh succes in het streven om 1200 bezoekers per dag extra te mogen verwelkomen, een uitstapje naar Sabang is ook een aanrader.

Laat die tsunami van achterlijke tourist gila maar op gang komen.
Ik zal mijn schoonfamilie dan zeggen dat ze met een burka aan geld kunnen verdienen, van die tourist gila die met burka's op de foto willen, kunnen ze laten zien dat ze in achterlijk Banda Aceh zijn geweest. Zelfs mijn schoonbroer kan een burka aandoen die tourist gila zien toch niet wie er in die burka zit. Emoticon: Stupid Iedere extra rupiah is welkom Emoticon: Bye bye

bertyanti
Gebruiker
spacer line

wat weer een onnozel gelul over Aceh.

Wie er niet geweest is , kan er ook niet over oordelen.

Het is niet allemaal achterlijk daar.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 15-10-2010 12:56 bertyanti wrote:
wat weer een onnozel gelul over Aceh.

Wie er niet geweest is , kan er ook niet over oordelen.

Het is niet allemaal achterlijk daar.

Ach Bertyanti de meeste mensen die Aceh achterlijk vinden hebben dat alleen van horen zeggen, zijn er zelf nooit geweest, maar omdat er in holland veel van die achterlijken rondlopen die achter een achterlijke aanlopen kan dat stempel gezet
worden onder het mom van vrijheid van meningsuiting en "het gaat niet om mensen, maar om de ideologie".

Gewoon respect voor hebben, laat die achterlijken in hun waarde laat ze achterlijk blijven als ze dat leuk vinden.
Ik heb het niet over de mensen maar over de aanhangers van die achterlijke ideologie,
dat recht op vrijheid van meningsuiting geldt namelijk ook omgekeerd en als iemand zich daardoor gekwetst voelt, dat mag, ik mag zeggen wat ik wil. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,605 pageviews Een website van indahnesia.com