welkom op mijn facebook

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Boefje
Gebruiker
spacer line

Weet niet wat je nog meer wilt weten?

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 11-10-2010 18:21 schreef merapi:
Ben ik met je eens Oyibo, het kaf scheidt zichzelf van het koren

Met of zonder advocaat....lekker met slagroom

Om Swastiastu

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Lho , hoe toh.
Ik dacht dat het over een feesboek van zoeteholland ging .

Groetjes van Jakarta .

Malam , waar zit je in Sukabumi ?
Ome Sid kom mss naar die richting.

Salam.

bisa dicek of makemyday .

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Over de Dutch community? waar je over sprak

Boefje
Gebruiker
spacer line

Nou ja, er is dus een facebook groep genaamd 'The dutch community in indonesia' met 229 leden. Weet niet of je bekend bent met facebook, het is heel eenvoudig om jezelf lid te maken van dit soort groepen als je een profiel hebt. Zo zijn er bijvoorbeeld ook groepen voor 'jan smit' of en zelf volg ik ook de verrichtingen van Neelie Kroes via zo'n groep.

Maar deze groep is niet erg actief, de laatste post is van 8 oktober, en die ervoor van augustus, er gebeurt dus niet zo veel. Er is dus wel ruimte voor een betere groep (of misschien is die er al maar heb ik die nog niet kunnen vinden). De meldingen die er nu staan zijn ook veel promoties/reclame

dit is de beschrijving van de groep zelf

Welkom op de facebook group van en voor Nederlanders (en Vlamingen) die wonen of op bezoek zijn in Indonesie.

Updates over wetgeving mbt tot visum, belasting, en andere expat gerelateerde zaken. Tips van Nederlanders voor Nederlanders. De groep informeert U met regelmaat over de Hollandse events, clubs en organisatie's in Indonesie (oranje golf tournooien, bazars, Fc Knudde, DNC Jakarta en DNC Bali, de Nederlandse school, Nederlandse cafes, BVN, enz, enz...)

Op het forum kunt U informatie uitwisselen of vragen stellen aan andere Nederlanders (hoeveel verdient een sopir, waar kan ik stroopwafels kopen, is de KLM aanbieding nog geldig, wie kan een boek voor me meenemen uit Nederland, etc)

PLUS! De members van deze groep zullen we regelmatig uitnodigen voor een borrel en een bitterbal in een van onze cafe's in Jakarta (Eastern Promise, Cazbar, One Tree, De Hooi) of in Bali (BuGils Bali)

hollandmanis38
Gebruiker
spacer line

Ik heb in vele forums over Indonesia deze oproep gedaan, Nu een week gewacht en tot op heden 27 mensen hebben zich aangemeld, dat is geen slecht resultaat.

Groeten Michiel Emoticon: Party!

Boefje
Gebruiker
spacer line

Ben blij voor je dat je dit resultaat behaald hebt.

Mag ik vragen welke andere fora je hebt aangesproken? Zit er ééntje bij waarop meer gebeurt dan hier?

paulana
Gebruiker
spacer line

Nou wat denk jezelf......Boefje..............tis maar net hoe je dat bekijkt Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

hollandmanis38
Gebruiker
spacer line

weer een week verder en bijna de 40 gepasseerd. Emoticon: Party!

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 10-10-2010 19:23 schreef paulana:
Hoi Bintang , je hebt gelijk, dat gezeur is wat mij betreft over, tis alleen dat ik me niet laat voorschrijven wat ik te doen en laten heb, en vooral niet steeds weer oftopic.
loslopende geest ,loslopend lid, ze haalde alles doorelkaar : hik-proost Emoticon: Party! Emoticon: Party!

heb jij ook een face-book Bintangjan?

Paulana, Ik heb mezelf inmiddels aangemeld bij Facebook. Hoe kan ik jou daar vinden?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

paulana
Gebruiker
spacer line

Hoi Bintang,

Ik ben daar niet te vinden.

Bintang je bent toch niet met de VUT ? zolang wil je wachten dacht ik
Zodra jij er 1 hebt doe ik mee...weet niet wat het allemaal is en daarom ietwat huiverig. je begrijpt wel waarom denk ik Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Kijk uit met facebook, ondanks de privacy instellingen ben je toch wel te vinden.
Er is nu één of andere ziekelijke geest naarstig bezig om mijn identiteit te achterhalen omdat ik hem een eikel heb genoemd (ja de waarheid is hard).
Hij heeft mij inmiddels voor twee personen aangezien en als je ziet wat een rotzooi hij op internet zet dan krijg je kippenvel.
Beter om ver bij dit soort soc. netwerken weg te blijven wil je geen slachtoffer worden van één of andere ziekelijke geest.
En internet zit vol met zieke geesten dat hebben we inmiddels allemaal wel gezien.

paulana
Gebruiker
spacer line

Dank Malam, dat is de reden..nog meer hoef ik niet

Om Swastiastu

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Zeg, Malam,

Ik ben eens wezen kijken naar aanleiding van wat emails die ik binnen kreeg.
1 daarvan was over een facebook site. Die van een bekende gebannede forummer hier.
Daar is niks op te zien. Behalve de naam. Wel zag ik op een site van een gebannede forummer een foto staan waar Malam bij staat. Nu weet ik hoe je eruit ziet. Maar dit raakt kant nog wal. Verder heb ik op nog wat andere facebook sites gekeken maar het zegt me niks. Ik kreeg per email deze nieuwe blog door, martin = edit: name removed = 1.blog.com.

Waarvan ik sterk betwijfel of dit wel de juiste persoon is.
Heb de site van gebannede zelf eens doorgenomen. Facebook ook. Tja, als je zelf onder meer als 12 gebruikers gaat posten en ook verschillende email adressen gebruikt en andere IP's dan ben je natuurlijk zelf raar bezig als het dit nu op de site anderen verweten is. De pot verwijt de ketel. En zwarter kan het niet. Ik heb genoeg gezien.

En laat het hier maar verder bij.

Ben blij dat we hier verder rustig door kunnen gaan.
Negeren is het beste motto.

It's only kinky the first time.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

On 04-11-2010 00:46 Malam wrote:
Kijk uit met facebook, ondanks de privacy instellingen ben je toch wel te vinden.
Er is nu één of andere ziekelijke geest naarstig bezig om mijn identiteit te achterhalen omdat ik hem een eikel heb genoemd (ja de waarheid is hard).
Hij heeft mij inmiddels voor twee personen aangezien en als je ziet wat een rotzooi hij op internet zet dan krijg je kippenvel.
Beter om ver bij dit soort soc. netwerken weg te blijven wil je geen slachtoffer worden van één of andere ziekelijke geest.
En internet zit vol met zieke geesten dat hebben we inmiddels allemaal wel gezien.

Dat gebeurd niet alleen op facebook maar ook hier in dit forum.Ik heb jaren geleden hier gewaarschuwd voor een indonesische man die heel wat nederlanders opgelicht heeft en zijn naam genoemd.Een van de lezers op dit forum die bevriend is met die man heeft het bericht doorgestuurd naar hem. Hij heeft mij aangegeven bij de polda cibercrime.Ze zijn nog steeds op zoek naar mij.

Shalom

paulana
Gebruiker
spacer line

Waar heb jij je verstopt Bokito ? of heb je een masker opgedaan, pruik- valse tanden-
een bril of zo..Wendy van Dijk Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 04-11-2010 17:49 paulana wrote:
Waar heb jij je verstopt Bokito ? of heb je een masker opgedaan, pruik- valse tanden-
een bril of zo..Wendy van Dijk Emoticon: Party!

Als men een buitenlander in Indonesia ( zeker een bule en dan dari Belanda) wil traceren kan men met de juiste contacten en contanten goede resultaten krijgen.
Soms verteld men (on)bewust in welke dorp ze wonen , soms staat iemand in volle glorie met zijn / haar hebben en houwen op het net. Dat laatste is echt bezopen.
Iedereen weet waar je te vinden bent.

Het verschijnsel feesboek vind ik onding , je staat echt te bewonderen op het net , niet alleen door vrienden maar ook eventuele lieden die op een of andere manier iets tegen je hebben.

Het zwart maken van mensen op het net kan degelijk vervolgd worden in Indonesia.
En zeker als de personen in Indonesia wonen , of op Indonesische grondgebied tijdelijk aanwezig zijn , tijdens vakantie bijvoorbeeld.
Of omdat ze in de toekomst in Indonesia willen vestigen .

bisa dicek of makemyday .

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Facebook kan ook als positief ervaren worden. Het ligt helemaal aan jezelf wat je hierop kwijt wil. Met accepteren van vrienden ben ik heel kieskeurig. Met facebook heb ik contact met mijn familie in de States en vrienden in het buitenland en dat is reuze leuk. Op dit moment ben ik helaas aan huis gekluisterd maar via facebook heb ik overdag contact met familie en vrienden over de gehele wereld.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Om Sid, ik heb mijn contactgegevens doorgegeven aan u.
groetjes Merapi/Wil

jannicka
Gebruiker
spacer line

Hallo Pamelabak,
Wij zijn ook van de meeste social netwerken lid en actief,zoals My Space,Flickr,
LinkedIn en Hyves,Twitter en Facebook waardoor ik ook de link ,via facebook naar deze site heb gekregen. We hadden alleen een vraagje : Heb je ook een paar kritische commentaren gelezen over deze site ? Het is wel apart te noemen want de namen die er genoemd worden , zijn inderdaad dagelijks op deze site te zien.
Zomaar een vraagje hoor want het is verder niet belangrijk.
Groeten.
Jannicka

jannicka
Gebruiker
spacer line

On 13-10-2010 10:58 Boefje wrote:
Nou ja, er is dus een facebook groep genaamd 'The dutch community in indonesia' met 229 leden. Weet niet of je bekend bent met facebook, het is heel eenvoudig om jezelf lid te maken van dit soort groepen als je een profiel hebt. Zo zijn er bijvoorbeeld ook groepen voor 'jan smit' of en zelf volg ik ook de verrichtingen van Neelie Kroes via zo'n groep.

Maar deze groep is niet erg actief, de laatste post is van 8 oktober, en die ervoor van augustus, er gebeurt dus niet zo veel. Er is dus wel ruimte voor een betere groep (of misschien is die er al maar heb ik die nog niet kunnen vinden). De meldingen die er nu staan zijn ook veel promoties/reclame

dit is de beschrijving van de groep zelf

[quote removed]

hallo,
Je kent dan vast ook de groep op hyves die een link heeft naar de website van mensen die in Indonesie wonen,met een nederlands verleden en met de Indon.nationaliteit die een eigen website hebben ,Een erg leuke site .Jaarlijks komen er een stuk of tien leden bij op voorspraak van bestaande leden.Ze hebben jaarlijks een soort kumpulan. Groet jannicka v.elstrom

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Dag Jannicka,
Ik ben alleen lid van facebook en in het verleden van Hyves. Facebook heb ik voornamelijk om direct met vrienden (echte vrienden) en familie te communiceren, daardoor heb ik eigenlijk geen kritiek op deze website. Hyves vind ik niet zo geslaagd daar deze niet wereldwijd is en facebook wel. Ik zoek vrij zelden bewust naar namen, heb daar geen behoefte aan, dus kom ze ook vrij zelden tegen.
Groetjes,
Pamela

Boefje
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Jannicka

Ik ben geen lid (meer) van hyves.

jannicka
Gebruiker
spacer line

On 05-11-2010 10:04 Pamelabak wrote:
Facebook kan ook als positief ervaren worden. Het ligt helemaal aan jezelf wat je hierop kwijt wil. Met accepteren van vrienden ben ik heel kieskeurig. Met facebook heb ik contact met mijn familie in de States en vrienden in het buitenland en dat is reuze leuk. Op dit moment ben ik helaas aan huis gekluisterd maar via facebook heb ik overdag contact met familie en vrienden over de gehele wereld.

Dag Pamela,
Heb je gezien dat facebook zijn eigen browser heeft ?
Je kan van daaruit direct linken met de site die, je wilt bezoeken.
Gr.jannicka v.elstrom

jannicka
Gebruiker
spacer line

On 09-11-2010 11:09 Boefje wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Jannicka

Ik ben geen lid (meer) van hyves.

Jammer want ik zag een link naar deze site waarin mensen niet bepaald enthousiast,
over deze site zijn,met name over de hele lange discussies,de grote ego's en vooral de manier hoe je hier wordt benaderd door een team van vaste bezoekers die kennelijk,
de wijsheid in pacht hebben.Ook de manier van moderatie zou bepaald een aanfluiting zijn.En om de commentaren maar compleet te maken,heeft men op deze site de gewoonte om zonder problemen van het onderwerp af te wijken teneinde hun eigen kleur aan het verhaal te geven.Niet bepaald promotie van wat er op Hyves gezegd wordt.
Gr.Jannicka

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,397,681 pageviews Een website van indahnesia.com