Sexy en Indonesisch #13: Zes keer een model uit de Parahyangan

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Sexy en Indonesisch #13: Zes keer een model uit de Parahyangan
Gepubliceerd op 08 februari 2010 02:11
Zomaar een meisje uit de Parahyangan, het gebied rond de stad Bandung in de provincie West Java in Indonesië. De foto's zijn genomen in diezelfde omgeving. Tijdens een reis door het gebied kun je genieten van prachtig natuurschoon. Hier alvast een klein voorproefje.
Lees verder , klik op de titel

youri53
Gebruiker
spacer line

..wat een verrukkelijk snoepgoed..en zomaar in het wild; dat vis een aparte expeditie waard....

bobberdebob
Gebruiker
User icon of bobberdebob
spacer line

........ja Jeroentje weet het wel te vinden.......

Alaaf

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Het ziet er goed uit, maar geef mij maar Oktober festen Jodelahioooooooo. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Om Ziel,

Ben het helemaal met je eens, Wein, Weib und Gesang. En natuurlijkde grote potten bier.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

HIER kijken je weet niet wat je ziet.
Bintangjan niet drinken als je moet rijden!!
Rijden doe je maar op éh éh

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

paulana
Gebruiker
spacer line

Je kunt je ook laten rijden Bintang, dat doet Om Ziel ook...... Emoticon: Wink Emoticon: Party!

Om Swastiastu

elsbeth
Gebruiker
spacer line

haha, schitterende foto's Ziel. Allemaal zelf gemaakt??
Lijkt me toch wat meer pit in te zitten dan al die "sexy" modelletjes die we hier voorgeschoteld krijgen. Smaken verschillen gelukkig.
Ik ben er overigens wel eens geweest, deze Oktoberfeste, aparte ervaring.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,695,084 pageviews Een website van indahnesia.com