|
|
|
|
|
Sexy en Indonesisch #13: Zes keer een model uit de Parahyangan
Gepubliceerd op 08 februari 2010 02:11
|
Zomaar een meisje uit de Parahyangan, het gebied rond de stad Bandung in de provincie West Java in Indonesië. De foto's zijn genomen in diezelfde omgeving. Tijdens een reis door het gebied kun je genieten van prachtig natuurschoon. Hier alvast een klein voorproefje.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
|
..wat een verrukkelijk snoepgoed..en zomaar in het wild; dat vis een aparte expeditie waard....
|
|
|
|
|
........ja Jeroentje weet het wel te vinden.......
|
|
Alaaf
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Om Ziel,
Ben het helemaal met je eens, Wein, Weib und Gesang. En natuurlijkde grote potten bier.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Je kunt je ook laten rijden Bintang, dat doet Om Ziel ook......
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
haha, schitterende foto's Ziel. Allemaal zelf gemaakt??
Lijkt me toch wat meer pit in te zitten dan al die "sexy" modelletjes die we hier voorgeschoteld krijgen. Smaken verschillen gelukkig.
Ik ben er overigens wel eens geweest, deze Oktoberfeste, aparte ervaring.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|