Maagdentest in Jambi?

Subforum In het nieuws 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
TheoBierum
Gebruiker
spacer line

Ja, ja, iedereen in z'n waarde laten, maar we hebben het wel over die smeerlappen en onderdrukkers op Jambi. (ik weet wel dat je die niet bedoelt)
Ik lees nog wel eens in hun Heilige Boek, Daar wordt je ook niet vrolijk van, maar de controle waar het over gaat,ben ik nog nergens tegengekomen.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 26-09-2010 02:21 TheoBierum wrote:
Ja, ja, iedereen in z'n waarde laten, maar we hebben het wel over die smeerlappen en onderdrukkers op Jambi. (ik weet wel dat je die niet bedoelt)
Ik lees nog wel eens in hun Heilige Boek, Daar wordt je ook niet vrolijk van, maar de controle waar het over gaat,ben ik nog nergens tegengekomen.

Wa kak kak kak .
Het is omdat het een bloedserieuze bedreiging is van mensenrechten , anders zou ik niet meer bijkomen van het lachen.

Men moet gewoon de tekst en de context goed begrijpen .

Daar staat ook o.a :
1.Anggota Komisi IV DPRD Provinsi Jambi Bambang Bayu Suseno, mengeluarkan wacana kontroversial soal penerimaan siswa baru (PSB) sekolah negeri di Jambi.

Het is een voorstel van een individu , die door anderen ook als kontroversial wordt bestempeld.

2.Sudirman, Kepala Biro Hukum Setda Provinsi Jambi, sempat mengemukakan beberapa pandangan soal wacana itu. Menurut Sudirman, ranperda tes keperawanan pada PSB, kemungkinan bisa melanggar hak azasi manusia . Selain itu, ada beberapa peraturan perundang-undangan yang juga dilanggar. Seperti undang-undang pendidikan.

M.a.w men waarschuwt dat het mogelijk is dat de mensenrechten en andere wetten worden geschonden.

De tekst : /Indonesische_provincie_wil_maagdentest_voor_scholieren. en Jambi province wants to test virginity schoolgirls is ook tendentius , de vlag dekt de lading niet.

bisa dicek of makemyday .

TheoBierum
Gebruiker
spacer line

Je moet beter lezen en lachen om leuke dingen

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 26-09-2010 08:06 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Wa kak kak kak .
Het is omdat het een bloedserieuze bedreiging is van mensenrechten , anders zou ik niet meer bijkomen van het lachen.

Men moet gewoon de tekst en de context goed begrijpen .

Daar staat ook o.a :
1.Anggota Komisi IV DPRD Provinsi Jambi Bambang Bayu Suseno, mengeluarkan wacana kontroversial soal penerimaan siswa baru (PSB) sekolah negeri di Jambi.

Het is een voorstel van een individu , die door anderen ook als kontroversial wordt bestempeld.

2.Sudirman, Kepala Biro Hukum Setda Provinsi Jambi, sempat mengemukakan beberapa pandangan soal wacana itu. Menurut Sudirman, ranperda tes keperawanan pada PSB, kemungkinan bisa melanggar hak azasi manusia . Selain itu, ada beberapa peraturan perundang-undangan yang juga dilanggar. Seperti undang-undang pendidikan.

M.a.w men waarschuwt dat het mogelijk is dat de mensenrechten en andere wetten worden geschonden.

De tekst : /Indonesische_provincie_wil_maagdentest_voor_scholieren. en Jambi province wants to test virginity schoolgirls is ook tendentius , de vlag dekt de lading niet.

Ja, een paar man veroordelen het, maar de MUI was er (natuurlijk) als de kippen bij om hun steun uit te spreken. Ontbinden die club, want ze steunen ongrondwettelijke en discriminerende maatregelen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 26-09-2010 13:18 schreef TheoBierum:
Je moet beter lezen en lachen om leuke dingen

Dat kunnen ze niet althans OM SId heeft iets van humor, maar begrijpt soms zelf niet wat hij onder die humor moet vinden.
Zelf begrijp K zijn humor soms ook niet
Algemeen hebben Moslims geen humor.
Te fundamentalists in het leven staan, kan je dat niet permitteren.
Zelfs hebben ze in IndonesiŽ best een vorm van humor, ze kennen best wel wat grappen en Grollen, met een goed getekende prentjes, of hoe noem je zo iets........

Ergens las ik een verschrikkelijke verhaal......ook Islam

Op 11 maart 2002, vijftien Saudi schoolmeisjes overleden terwijl ze probeerden te vluchten uit hun school in de heilige stad Mekka. Een brand had het gebouw in lichterlaaie. De meisjes renden naar de schoolpoort , maar deze werden opgesloten . De sleutels in het bezit waren van een mannelijke bewaker, die weigerde om de poorten te openen, omdat de meisjes waren het niet dragen van de juiste islamitische kleding opgelegd aan vrouwen door Saoedi- wet: gezichtssluiers en bovenkleding droeg.

De " onfatsoenlijk " geklede meisjes verwoed geprobeerd om hun jonge levens te redden. De Saoedische politie sloeg hen terug in het brandende gebouw . Officieren van de Mutaween , de " Commissie voor de Bevordering van Deugd en ter voorkoming van Vice ', zoals de politie bekend zijn in Saoedi-ArabiŽ , ook net voorbijgangers en de brandweer , die probeerden om de meisjes te helpen. "Het zonde is om hen benaderen, " de politie waarschuwde omstanders. Het is niet alleen zondig , het is ook een strafbaar feit .
===============================================
hier in het engels.

There are people who say that I hate Muslims. I do not hate Muslims. It saddens me how Islam has robbed them of their dignity.What Islam does to Muslims is visible in the way they treat their daughters. On March 11, 2002, fifteen Saudi schoolgirls died as they attempted to flee from their school in the holy city of Mecca. A fire had set the building ablaze. The girls ran to the school gates but these were locked. The keys were in the possession of a male guard, who refused to open the gates because the girls were not wearing the correct Islamic dress imposed on women by Saudi law: face veils and overgarments.

The ďindecentlyĒ dressed girls frantically tried to save their young lives. The Saudi police beat them back into the burning building. Officers of the Mutaween, the ďCommission for the Promotion of Virtue and the Prevention of Vice,Ē as the Police are known in Saudi Arabia, also beat passers-by and firemen who tried to help the girls. ďIt is sinful to approach them,Ē the policemen warned bystanders. It is not only sinful, it is also a criminal offence.

door mij zelf dus niet door Malam---- YB
Dan zullen we deze maar plakken

Het bekrompen denken, leven wordt opgelegd door de fundi's in Saoedi Arabie.
Zo is het Bambang

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
Gebruiker
spacer line

of het nou strafbaar is of niet, het is schandalig. Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nou Malam, je durft. Een tekening van de "heilige" profeet !!!
Daarvoor kan je Mohammed B. en zijn trawanten aan de deur krijgen.

bambang
Gebruiker
spacer line

Ja, en Saoedi Arabie is een rolmodel voor andere islamitische landen. Veel mensen studeren de islam in S.A. Je hebt ook nog Mekka: de hadj ondergaan. Daarom kunnen islamitische landen hun denken, handelwijze niet veranderen. Het bekrompen denken, leven wordt opgelegd door de fundi's in Saoedi Arabie.
Er zal nooit verandering komen. Islam is verweven met politiek en leven van de mensen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 27-09-2010 12:20 schreef Yogya-Bali:

Het was geen MAlam.
Die zit veilig tussen de Moslims.
Alleen vergeet hij zijn brommer achter slot en grendel te zetten...... Emoticon: Blush Emoticon: Cry

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Sorry, om Ziel. Even een foutje. Dat werken we wel weer weg.
Maar ook u zit "veilig" tussen de moslims in Nederland (welke stad.....??)
Brommer ook niet vergeten op slot te zetten (heeft niks met moslims te maken). Alleen zal die niet zo snel worden gestolen om dezelfde reden.

paulana
Gebruiker
spacer line

Dat "foutje" is al weggewerkt, een ander foutje dan hierbovenstaat, maar die foto,s .....

Om Ziel zet je fiets in de stalling, en niet allen over 1 kam scheren, dat zei je toch tegen mij, een week of 6 geleden, je maakt je kwaad, doen we allemaal lieverd, maar of het zoden aan de dijk zet......en om die reden kom je niet meer naar RI..kom nou Om Ziel, daar liggen die gasten niet wakker van, en voor jouw gezondheid is dat ook niet best.

Men moet gezamelijk in opstand komen, maar er zit ergens wel een lamzak , of meer in de regering die met meerdere monden spreekt, niet alleen in Nederland Emoticon: Blush

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vergissen is menselijk Yogya-B
Heb het maar weggehaald nadat je het melde.
K wil niet dat de beheerde in moeilijkheden zou komen, dat kwartje viel pas toen je de melding maakte.
Neen gelukkig in een dorp, als wij naar schiphol reizen, komen we geen verkeerslichten tegen

Brommer ook niet vergeten op slot te zetten (heeft niks met moslims te maken). Alleen zal die niet zo snel worden gestolen om dezelfde reden.

NEEN WEL MET CRIMINELEN DIE HUN GELD OP EEN GEMAKKELIJKE MANIER WILLEN VERDIENEN.

En verdomd het zijn wel die Marokkaantjes die zich door de stad crossen met scooters......

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 27-09-2010 15:35 schreef paulana:
Dat "foutje" is al weggewerkt, een ander foutje dan hierbovenstaat, maar die foto,s .....

Om Ziel zet je fiets in de stalling, en niet allen over 1 kam scheren, dat zei je toch tegen mij, een week of 6 geleden, je maakt je kwaad, doen we allemaal lieverd, maar of het zoden aan de dijk zet......en om die reden kom je niet meer naar RI..kom nou Om Ziel, daar liggen die gasten niet wakker van, en voor jouw gezondheid is dat ook niet best.

Men moet gezamelijk in opstand komen, maar er zit ergens wel een lamzak , of meer in de regering die met meerdere monden spreekt, niet alleen in Nederland Emoticon: Blush

Ja Paulana dat kwam dat je Bali, te over over over ophemelde, ook in Bali is het geen rozengeur en maAnen schijn, wat mentaliteit betreft, kan daar ook wel een verhaal over schrijven wat K meemaakte.
Bali is mooie eiland, die sawa's, zee en strand.

Die ministers, tweede kamer leden, krijgen persoonlijk een e-mailtje van mij als ze zo arogant zijn.
Soms krijg ik antwoord, zal wel eens een keer hier melden bij gelegenheid wat voor antwoorden K krijg.

Je brengt mij op een idee, zoals juist in Jambi gebeurd zou je de Hotels allemaal een e-mailtje moeten sturen zodat zij komen te weten hoe wij er over denken.....
Maar kom juist geen mail adressen tegen.
Misschien weten jullie die daar????
KIJK HIER MAAR geen e-mail te vinden

Fietsen doe K niet meer ben een lui mens geworden.
Mijn gemoedsrust is nog heeeel goed, ben dagelijks aan het chatten, ťh niet jatten, of ja wel eens plaatjes, ha ha.
Die staan er ook op het Internet om gepresenteerd te worden, leuk om bij ieder thema iets bij te passen........
Deze bijvoorbeeld
Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Party!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 27-09-2010 12:20 Yogya-Bali wrote:

Ik zie mijn naam hier een aantal keren voorbij flitsen, verdiep me er verder niet in ik geloof dat Om ziel het misverstand al recht gezet heeft.
Ja ik ben moslim, een hele slechte volgens de algemene normen, ik tracht de normen, waarden en er zijn voor me medemensen te volgen, zoals het ook in de koran staat.
Dat doe ik naar beste weten, mocht er een hiernamaals zijn dan zal daar beoordeelt worden of ik het goed heb gedaan of niet, ik vind het een beetje ranzig dat mensen elkaar beoordelen op wat ze geloven.
Dat moet een ieder voor zich zelf weten mits anderen er maar geen last van hebben.
Ik dacht niet dat ik met hetgene waarvoor ik sta anderen heb lastig gevallen.

paulana
Gebruiker
spacer line

ja Malam je hebt slechte en hele slechte, maar ik praat niet over geloof, dat moet ieder voor zich uitmaken, ben sinds mei op dit forum, en heb alleen maar interressante stukjes van je gelezen, begon met wat een verhaal, ik en dat is persoonlijk, vond dat heel goed en leuk om te lezen,geen afkatten van mensen, zo kan het ook Emoticon: Party!

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Om Ziel wij zijn nog steeds dol op Bali, en wonen hier hartstikke fijn.
Af en toe moet ik me inhouden als er weer zo negatief over dit eiland wordt geschreven
maar of Java nou beter is, na alles wat men hier kan lezen, tijdens Ramadan Christenen pesten, door een straat gaan met veel lawaai waar geen moslim woonachtig is, en niet eerst in de eigen kampung!! hier in de straat was een moslim-warung rechts naast ons en links die Bakery, met een Duitser...toch 1000maal liever die aardige moslim familie, die op Balinese feestdagen ook een penjor voor hun deur hadden ,jammer ze hebben hun tent en land goed kunnen verkopen, aan de zoon van de toko tegenover ons. Voor ons is Bali en vooral dit dorp THUIS, nog steeds Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,935,489 pageviews Een website van indahnesia.com