Taallessen Bahasa Indonesia

Subforum Gezocht & Aangeboden 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
DD123
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die me kan inwijden in Bahasa Indonesia.
Ben woonachtig in regio Antwerpen maar mobiel.

Hartelijk dank,
Davy

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

Een optie is deze: www.livemocha.com
Zit goed gestructureerd in elkaar.

wablief?

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Heb livemocha geprobeerd,is wel leuk,maar simpel.Neem gewoon een goed woordenboekje kom je ver mee,of trouw een indonesische,leer je zo alles,groetjes uit Nederland,ik kom nog al eens in Antwerpen met de truck. Emoticon: Bye bye

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

of trouw een indonesische,leer je zo alles

Emoticon: Party!
Wel nogal rigoreus, terwijl er al zo voor gewaarschuwd wordt binnen dit forum. lol.
Neem aan dat je het wat ironisch bedoelt.

Livemocha is aardig voor een goeie basis en los ervan kun je contact krijgen met natives. Dat was mijn insteek. Misschien zelfs met die ene prinses op het witte paard.

Emoticon: Clown

wablief?

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 22-09-2010 11:49 Dutchess wrote:
of trouw een indonesische,leer je zo alles

Emoticon: Party!
Wel nogal rigoreus, terwijl er al zo voor gewaarschuwd wordt binnen dit forum. lol.
Neem aan dat je het wat ironisch bedoelt.

Hoezo ironisch bedoelt.?
Mss is het uit eigen ervaring ?

Jammer voor de dames Emoticon: Wink dat ik geen echte prins ben , en heb geen witte paard (wel witte baardgroei) en verplaats mezelf in een ijzerenpaard , met ongeveer 45 PK.
Een LADA.

Emoticon: Party! Emoticon: Party!

bisa dicek of makemyday .

Amalohy
Gebruiker
spacer line

Beste Davy,

Misschien is dit iets voor jou?

www.indonesischecursussen.nl/

De lessen worden ook in Eindhoven gegeven! Of is het te ver reizen?

In ieder geval: Succes!

Met vriendelijke groet,

Amalohy

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Was inderdaad grapje,maar dat was al duidelijk.wel is het makkelijk als je een partner of vriend(in) of kennis hebt die de taal eigen is.Zelf bak ik er nog weinig van maar ben gewoon te lui om door te zetten.Wederom groetjes allemaal Emoticon: Bye bye

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Ik heb veel ervaring met het geven van lessen Indonesisch aan Nederlanders, maar je woont veel te ver van mij. Ik woon in de buurt van Amsterdam. Succes

TheoBierum
Gebruiker
spacer line

Geachte DD123

Het zou iets eenvoudiger zijn om antwoord te geven op een gerichte vraag.

B.v; Ik ga in augustus 2011, 3 weken op vakantie naar Java
Ik heb dagelijks 1 uur de tijd om Bahasa Indonesia te leren.
Ik wil niet meer dan 100 euro uitgeven.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 23-09-2010 10:31 barimuchtar wrote:
Ik heb veel ervaring met het geven van lessen Indonesisch aan Nederlanders, maar je woont veel te ver van mij. Ik woon in de buurt van Amsterdam. Succes

Ook een native speaker ?

bisa dicek of makemyday .

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 23-09-2010 10:31 schreef barimuchtar:

Misschien les geven via Skype?

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Dit is een boodschap voor Paulana. Ik heb je email ontvangen, maar ik kan het niet beantwoorden. Als ik dat doe via reply krijg ik een foutmelding.

paulana
Gebruiker
spacer line

Beste Barimuchtar, ik heb geen email verstuurd, je bent echter niet de enige die " een email van" Paulana "hebben ontvangen" .een andere gebruiker ,..kreeg er 1 in het Engels.. de bekende flauwe grap! Emoticon: Party!

Zelf krijg ik geen mails van die" onbekenden", jammer hoor

Eens zal deze ongein wel ophouden! EIKELS zijn jullie, stelletje gestoorden. nog een flessie ketel 1 of 2 ,gieten jullie je zo vol dat je in coma valt en blijft !!

dat is niet voor jou Barimuchtar,maar voor diegenen die niets anders te doen hebben,
als deze site te copieren en proberen kapot te maken!!

Om Swastiastu

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Op 29-09-2010 11:32 schreef paulana:
Beste Barimuchtar, ik heb geen email verstuurd, je bent echter niet de enige die " een email van" Paulana "hebben ontvangen" .een andere gebruiker ,..kreeg er 1 in het Engels.. de bekende flauwe grap! Emoticon: Party!

Zelf krijg ik geen mails van die" onbekenden", jammer hoor

Eens zal deze ongein wel ophouden! EIKELS zijn jullie, stelletje gestoorden. nog een flessie ketel 1 of 2 ,gieten jullie je zo vol dat je in coma valt en blijft !!

dat is niet voor jou Barimuchtar,maar voor diegenen die niets anders te doen hebben,
als deze site te copieren en proberen kapot te maken!!

Ach je hoeft je er niets van aan te trekken, Paulana. Het zijn misschien zielige mensen hehe

paulana
Gebruiker
spacer line

Heel zielig, en bovendien gestoord, ik weet wel uit welke hoek dit komt, vandaar mijn reactie. Gelukkig weet Jeroen dit ook, hij adviseerde de mails naar hem door te sturen, als ik het goed begrijp wordt het vanaf 1 computer verzonden, naar een bepaald aantal mensen-gebruikers . Weet je, dat zij mijn naam gebruiken al zo,n 1.5 maand, ik lig er niet wakker van, zolang ze het over mij hebben, blijven anderen buiten schot, ik word voor van alles en nog wat uitgescholden, so what, ik weet immers door wie........
maar dat ze in mijn naam mails gaan sturen: how low can you go..!

Als je weer een mail krijgt, stuur het door, gooi het weg, maar publiceer het aub niet meer op de site, ik weet dat ze het vragen, dat hebben ze bij de andere ontvanger ook gedaan, maar het creeert alleen onrust, daar zijn ze op uit.

Zo nu heb ik ook nog de taak van Jeroen en Oyibo een beetje overgenomen!!

Wat SCHUIFT dat heren beheerders? Emoticon: Wink

en dan nu weer naar het Bahasa, boleh Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,647,540 pageviews Een website van indahnesia.com