"vertaal machine" hulp gevraagd

Subforum Website & forum informatie 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Website & forum informatie > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zinkenmarcel
Gebruiker
spacer line

Hoi alle..... kan mij iemand helpen met onderstaande indonische woorden / zinnen... alvast hartelijk dank....

* tunggu sayang
* saya juga rindu kamu
* menghayal
* saya rindu padamu

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

"Even wachten, lieverd" of "wacht op je lieverd" (hangt af van de context)
Ik mis jou ook
Dagdromen
Ik mis jou

If you have nothing to loose, you can risk everything

baliman
Gebruiker
spacer line

Op 13-09-2010 23:45 schreef zinkenmarcel:
Hoi alle..... kan mij iemand helpen met onderstaande indonische woorden / zinnen... alvast hartelijk dank....

* tunggu sayang
* saya juga rindu kamu
* menghayal
* saya rindu padamu

je kan het ook bij google vertalen

indogreek
Gebruiker
spacer line

of hier gratis vertaalmachine download

deze ondersteunt 75 verschillende talen Emoticon: Bye bye

vertaalmachine

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

En oppassen, als de dames in Indonesie deze uitspraken gaan gebruiken, ogenblikkelijk sebunyi dompet.

paulana
Gebruiker
spacer line

Bedoel je de Indonesische dames in Indonesie....of ook de Buitenlandse dames in Indonesie Malam ? Emoticon: Wink

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 05-11-2010 12:04 paulana wrote:
Bedoel je de Indonesische dames in Indonesie....of ook de Buitenlandse dames in Indonesie Malam ? Emoticon: Wink

Dames overal ter wereld hebben zo iets over zich, maar de kans dat je een dame tegen het lijf loopt in Azie die de liefde voor gezien houdt als de dompet leeg is, is vele vele malen groter Emoticon: Laugh out loud
Geld geld geld, uang uang uang en het paradijs Europa.. Emoticon: Angry
Heb inmiddels zoveel voorbeelden gezien, betrek het niet op je zelf Paulana, Europeesche vrouwen kunnen perfect zelf leven zonder man, dus als de hierboven genoemde uitspraken er zijn mag je vaak aannemen dat ze gemeend zijn.
In Indonesie dus niet, daar is een man geen liefdesobject maar een inkomensverzekering.

paulana
Gebruiker
spacer line

Zo dat is een krasse uitspraak, spreek je uit ervaring ? het leest zo zuur en bitter
helemaal niets voor Malam

Om Swastiastu

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 05-11-2010 15:14 paulana wrote:
Zo dat is een krasse uitspraak,

Ik spreek niet uit eigen ervaring ( ben namelijk gelukkig getrouwd Emoticon: Shiny ) maar heb toch vrienden en kennissen die een relatie of getrouwd zijn met Indonesische dames die het "relatief"goed hebben.
Goed in de dompet , goed in hersenen en cariere hebben .
Zelfs een medelander met een modaal of iets meer inkomen kan naar mijn mening niet meer geven op materieel gebied .

Vandaar dat ik in diverse topic vaak benadrukte dat Indonesia een land van tegenstellingen is , en het hangt ook af in welke sociale netwerk je als buitenlander ingerold bent.

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 05-11-2010 15:14 paulana wrote:
Zo dat is een krasse uitspraak, spreek je uit ervaring ? het leest zo zuur en bitter
helemaal niets voor Malam

Te veel voorbeelden gezien en vaak te triest voor woorden.

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja daar kan ik inkomen, ik dacht al Pop? nee toch Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,935,010 pageviews Een website van indahnesia.com