Met KLM naar Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
janp013
Gebruiker
spacer line

Binnenkort vlieg ik met KLM naar Bali.
We gaan dan met een zg rechtstreekse vlucht, via Singapore, naar Den passar.
Zijn er forumleden die onlangs ook met KLM deze route gevlogen hebben ? en wat zijn hun ervaringen ?
Ik ben benieuwd naar o.m de tussenstop. Moet je uit t vliegtuig ( om een sigaretje te roken) Emoticon: Yummie! ? Hoe lang duurt deze tussenstop ? Hoe is de service enz. enz.

Ik heb reeds gekeken op "turbulentie.nl", maar daar wordt bijzonder weinig over deze route gesproken. Emoticon: Nooo

Graag reacties
groetjes JP Emoticon: Party!

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja Janp013, je moet het vliegtuig uit om te roken, bovenste etage van de luchthaven heeft een zwembad, lekker fris, hoelang duurt de tussenstop? wij zijn vanaf Frankfurt met Quantas naar Singapore gevlogen. Quantas had geen beenruimte voor lange mensen, de service was goed, ik denk KLM is beter - chauvinistisch- onze tussenstop was korter als in Bangkok en Kuala Lumpur ca 3.5 uur van Singapore is het 2.5 uur vliegen -niet zwemmen - naar Denpasar, ik hoop voor jouw dat je in de avond aankomt dan is het niet zo erg vol in het vliegveld DPS

Goede reis en ach turbulentie....maak er wat van Emoticon: Party!

Om Swastiastu

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Hoi Jan Latex vanuit Seminyak
Ben op vrijdag 27 aughustus j.l. met KLM vanaf Schiphol 21 oo. vertrek rechtstreeks naar Singapore DenPasar gevlogen. Eeen tussenstop van 45 minuten in Singapore. Je moet het vliegtuig even uit (om schoon te maken) Als je snel bent kan je een sigaretje roken, je krijgt een uitstapkaart en vervolgen weer door de controlepost naar het vliegtuig. Mensen met een uitstapkaart krijgenb een voorkeursbehandeling geen controle op handbagage, door het poortje heen en direct naar je zitplaats in het vliegtuig
Ik hgeb tijdens de vlucht helemaal geen turbulentie meegemaakt. Alleen het nadeel is dat op dit moment de temperatuur goed is maar geregeld buien, niet van korteduur maar lang. s-nacht regent het lang en veel afgelopen zondag was het Banjir straten blank en de zee is erg onrustig. Heb dit in 20 jaar nog nooit meegemaakt
als je een borreltje wil drinken neem het meen van holland Arak van 30.000 naar 140.000 bintang besar van 10.800 naar 22.900 ja ze weten de prijzen in Bali
By the way have a nice flight

paulana
Gebruiker
spacer line

arak 140.000 waar? wij betalen 60.000 ipv 20.000 maar moet erbij zeggen zijn geen "echte" drinkers, heb voor deze avond een paar flessen ingeslagen, ze drinken het toch met 7up Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

je krijgt een uitstapkaart en vervolgen weer door de controlepost naar het vliegtuig. Mensen met een uitstapkaart krijgenb een voorkeursbehandeling geen controle op handbagage, door het poortje heen en direct naar je zitplaats in het vliegtuig

Op de heenweg in Juli was de stop inderdaad een 45 min. Je moet wel eruit en je handbagage meenemen. Dus uitstappen wassen, tandenpoetsen en plassen en/of roken en dan rechtsom weer de boardingroom in maar wel met een handbagagecontrole en riemen enz. af doen . Op de terug weg in Augustus hetzelfde, toen was de stop iets korter, dus door de slurf eruit met je handbagage, vliegtuig wordt schoongemaakt, rechtsaf door het poortje en handbagage controle (die op de terugweg strenger was dan op de heenweg) terug in de boardingroom om weer in te stappen. Ook telkens je paspoort enz. weer laten zien.
Wat ik niet begrijp is dat je op Bali al door de controle geweest bent en op Singapore geen tijd hebt om wat te kopen dat er dan opnieuw weer een controle van handbagage en/ of body security check plaats vindt, neem aan dat het wel ergens voor nodig zal zijn.
Misschien voor onze eigen veiligheid.
Dus Latex je hebt geluk gehad! Misschien op de terugweg toch een controle.
Verder is de reis met de KLM goed verlopen, alles verliep volgens schema en zonder vertraging. Beenruimte hadden wij genoeg, ben niet zo groot, ik vind het alleen fijner als er ook een voetensteun in zit en die ontbrak in het toestel van de KLM.
Voor degenen die het eten belangrijk vinden, er was geen keuzemenu, eten wat de pot schaft en een ieder zal daar zijn oordeel over hebben want wat de een niet lust (vr)eet de ander zich dood in.
Fijne reis toegewenst aan allen die nog gaan. Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

janp013
Gebruiker
spacer line

Alhoewel goed bedoeld maar hierbij een korte uitleg over "turbulentie.nl".

"turbulentie.nl" is een site waar reizigers hun ervaringen op kwijt kunnen.
Je kunt per maatschappij lezen hoe mensen hun reis hebben ervaren.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die op alles wat aan te merken hebben, maar over het algemeen kun je je wel een beeld vormen hoe zo'n reis verloopt.
Echter van bovenstaande reis was erg weinig te vinden. Vandaar.......................

Ik ben niet zo bang voor turbulentie. Het is net kermis in een heeeeeele grote gondel Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Ooh en.........Paulana neem er eentje van mij vanavond................niet teveel natuurlijk want dan val je veel te vroeg in slaap en weet je niet wat er op het forum geschreven wordt. !!!!
PROFICIAT MET JE VERJAARDAG Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

janp013
Gebruiker
spacer line

Latex en yoke,
Bedankt voor jullie reactie.
Het is me duidelijk geworden dat de tijd in Singapore niet al te lang is.
Natuurlijk roken we wel een sigaretje, maar dat je weer helemaal gecontroleerd moet worden dat valt me toch wel een beetje tegen.
Afijn.................zoals je schrijft................het zal wel ergens goed voor zijn.
Als we dat hebben gehad is het nog maar 2 1/2 uurtje vliegen en hopelijk is het dan niet al te druk op het vliegveld !!
ik heb een hekel om in de rij te moeten wachten totdat de douaniers op hun gemakkie een visum uitreiken.

groetjes
JP

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Nou veel plezier...
Ik ben in Sept naar Bali gevlogen met klm. Wat een drama zeg! Heen ging het allemaal wel, redelijk wat beenruimte aardig personeel, maar de passagiers waren zowat bevoren en achterin juist gegrild! Echt ijskoud was het in het midden (hadden niet eens dekens aan boord!!). Eten was heerlijk! (a la carte maaltijd)

Terug was het vreselijk. Stoelen waren krapper (ander vliegtuig van skyteam), weinig beenruimte, Voor het personeel was alles teveel, deden onaardig (Als er een stewardess langsliep die hoorde dat je het over singapore airlines had dan zei ze'' ik geloof dat ik dat niet gehoord hebt!'', kindonvriendelijk, eten was koud. Dit terwijl een voormalig personeelslid die aan boord zat, flesjes drank meekreeg, kinderen kregen allerlei speelgoed en knuffels (mijn dochter kreeg alleen een slabbetje! Joeppie!) en ze kregen setjes uit de business class. Beetje vreemd allemaal!

Nee voor mij nooit meer klm! Lekker weer met de aziatische maatschappijen. Emoticon: Smile

aartjeerika
Gebruiker
spacer line

Hoi Janp

Wij hebben ook een vlucht geboekt met KLM naar denpasar, de tussenstop op Singapore is 1 uur

Groetjes

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 23-02-2013 13:03 aartjeerika wrote:
Hoi Janp

Wij hebben ook een vlucht geboekt met KLM naar denpasar, de tussenstop op Singapore is 1 uur

Groetjes

Antwoord op een vraag van Jan geplaatst in sept. 2010, beetje laat Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,215,974 pageviews Een website van indahnesia.com