indische taal lessen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
reuveul
Gebruiker
User icon of reuveul
spacer line

hallo, ik kan nu al redelijk wat indische woorden, maar met zinnen bouwen is het nog niet je van het.

dus wat ik vragen wil is zijn er goedkope lssen voor het leren van bahasa indonesia,of moet ik gewoon naar het ROC hier bij mij
in de buurt ?(wat nog best wel duur is)

vr gr rob

groetjes uit het oosten des lands

like to live in ID,but it takes a while to get there

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Volgens mij kun je het beste naar het ROC. Ik woon zelf in Hengelo en daar kost het ongeveer 200 euro per schooljaar.

Mvg

reuveul
Gebruiker
User icon of reuveul
spacer line

hallo roy , dan valt het nog wel mee 200 euro

ik hoop dat ik in almelo de lessen kan volgen,en anders moet ik maar naar hengelo.

hartelijk dank, vr gr rob

bidadari
Gebruiker
spacer line

hallo roy
leer het zelf, heb ik ook gedaan met het boek selamat datang deel 1 en deel 2. gaat prima, wel heb je die discipline nodig dat je het ook gaat doen, maar dat lukt vast wel. goede woordenboeken erbij en veel woorden leren dan kom je echt wel al een heel eind op weg. en veel praten met vrienden of familie of zo, veel mee bezig zijn. zo heb ik het ook geleerd. het is nog niet heeeel goed, maar ben wel al heel ver gevorderd. succes en groeten Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

waarom boek je geen reis naar Indonesie en ga daar gewoon in cursus...

Ik bedoel, ik heb bahasa geleerd van collega's, taxi-chauffeurs en natuurlijk vrouwen.... haha...
Maar dan moet je wel een beetje een feeling voor talen leren hebben, zoniet dan raad ik cursus aan... In Nederland is ROC misschien dan het beste alternatief....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Amadeus
Gebruiker
spacer line

Hallo Rob,

Het best leer je bahasa als je dit echt moet leren. Ik verbleef bij mijn schoonfamilie die geen westerse taal praten. Dit samen met een goede cursus boek leer je de taal vrij snel. Ik praat nu vrij goed indonesisch. Het nivo om krant en tv te begrijpen heb ik nog niet maar zal nog wel een keer komen.

groeten (echtgenoot van ) Amadeus

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

hi Rob,

als je wilt bahasa indonesia leren de alternatif is bij NTI of zo maar je moet zelf leren thuis met boek en huiswerk en dan sturen naar het kantoor maar ik denk dat ROC is de beste of mischien bij talencentrum in Apeldorn maar ik weet het niet waar je woont
maar je kunt ook met mij even emailtje sturen Emoticon: Wink
ik ben indonesische mesije of vrouw hehehehhe ik woon in Nederland denk ik bijna een jaar en woon samen met mijn vriend.

groetjes,
Emoticon: Bye bye

reuveul
Gebruiker
User icon of reuveul
spacer line

[quote] On 30-11-2004 17:47 maurits wrote:
waarom boek je geen reis naar Indonesie en ga daar gewoon in cursus...

ja maurits dat doe ik ook het liefste,maar ja de cash is niet altijd
available.
en wat nivo betreft zitten we allemaal wel een beetje gelijk denk ik.

ik zal aan jullie adviesen gehoorzamen,hartelijk dank allemaal.

groeten rob

reuveul
Gebruiker
User icon of reuveul
spacer line

hallo, gj-la

ik woon in almelo (twente) en mijn vriendin woont hier nu 4 jaar bijna.

groetjes rob Emoticon: Cooool Emoticon: Bye bye

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

Hoi Rob,

Dat kunt je bahasa leren met jou vriendin toch? lekker makkelijk hehehehe even praten met jou vriendin in bahasa Emoticon: Shiny

doei Emoticon: Bye bye

reuveul
Gebruiker
User icon of reuveul
spacer line

tuurlijk dat gaat ook wel redelijk goed maar ik wil mijn bahasa net zo goed kunnen als ned,snappie..

groetjes rob Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,316,753 pageviews Een website van indahnesia.com