Gezocht: (lokaal) verblijf in Bogor/Depok

Subforum Gezocht & Aangeboden 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
madelon87
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Ik ben dringend opzoek naar een verblijf tijdens mijn stage in Bogor,
Het gaat om de eerste drie weken van oktober, lokaal heeft zoveel meer dan een hotel!
Heb niet veel eisen, ik hoop dat iemand een adres of kennisje heeft in die buurt!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

1 topic is wel genoeg lijkt me Emoticon: Wink Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

CarolaH
Gebruiker
User icon of CarolaH
spacer line

Hoi Madelon,

Ik weet niet van van mensen die iemand in huis kunnen nemen, maar kan wel even informeren voor je voor een rumah kos (kosthuis zeg maar) Laat, als je wilt, maar even weten waar in Bogor je wilt gaan zitten..

Groetjes,

Carola

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Hi

Hotel Abu pension heeft ook kamers die voor langere tijd verhuurd worden. Het is hotel voor indonesiers met zeker teveel kamers (de low budget ones) maar zeker een vreselijk goede keuken (de eigenares is zelf dol op sundanees eten en laat de kokkie van alles maken). Je kan er dus met de pot meeeten.
Zal eens kijken of ik het emailadres kan achterhalen

Ga staan waar geen plek is om te staan.

CarolaH
Gebruiker
User icon of CarolaH
spacer line

Hotel Abu Pension kun je vinden in de Lonely planet.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,291,207 pageviews Een website van indahnesia.com