tandarts / orthodontist in Medan

Subforum Sumatra 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Sumatra > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

wie weet hoeveel een beugelbehandeling ongeveer kost in indonesie (medan) en hoe is de kwaliteit van de tandartsen / orthodontisten.

heeft iemand betrouwbare en goedkope adressen ?
Emoticon: Confused

Michel
Gebruiker
spacer line

Hallo Danil,

Ik heb in Maart j.l. een offerte gevraagd bij een goede tandarts in Pematang Siantar.
Het betrof een meisje van ongeveer 12 jaar. Een beugel aanmeten en iedere week bijstellen
kostte in totaal 3,5 miljoen Rupiah. Daar is ze nu mee bezig. Het duurt ongeveer 1 jaar voordat haar tanden allemaal recht zullen staan.
Het is weliswaar niet in Medan, maar als je het adres in Siantar wilt hebben, kun je dat krijgen als je wilt.
Met groeten,
Michel.

pierre
Gebruiker
spacer line

Danil.
Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze een goede tandarts wist, mijn vriendin woont namelijk in Medan.

Gegevens van de tandarts:

Drg Rudy Djapardy
Perfect smile dental clinic
Jl. Jend Ahmad Yani 93- 95 / Kesawanstreet
( tegenover het voormalig nederlands steak restaurant Tip Top)
telefoon ( +6261) 4145885 of 4157475
email: smileEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.perfectsmiledental.net
website: www.perfectsmiledental.net

Ik zou zeggen neus even op zijn website.
Een offerte aanvragen is zo gebeurd, baat het niet dan schaad het niet

danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

On 17-09-2010 11:46 Michel wrote:
Hallo Danil,

Ik heb in Maart j.l. een offerte gevraagd bij een goede tandarts in Pematang Siantar.
Het betrof een meisje van ongeveer 12 jaar. Een beugel aanmeten en iedere week bijstellen
kostte in totaal 3,5 miljoen Rupiah. Daar is ze nu mee bezig. Het duurt ongeveer 1 jaar voordat haar tanden allemaal recht zullen staan.
Het is weliswaar niet in Medan, maar als je het adres in Siantar wilt hebben, kun je dat krijgen als je wilt.
Met groeten,
Michel.

dat is erg goedkoop.........
Emoticon: Yes!

ik zou denken dat de leeftijd niet erg veel zou uitmaken.....evenveel werk......

ik heb in medan gehoord dat het 8 miljoen kost en iedere maand 150K voor het bijstellen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,298,225 pageviews Een website van indahnesia.com