Gezocht: Nederlanders in Indonesie voor TV-reportage

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Ik kwam het volgende tegen op;
http://www.dnc.or.id/others/index_others.htm
(update 21 November)

Ik ben een zelfstandig programmamaakster / videofilmer / editor met 2,5 jaar televisie-ervaring. Deze zomer was ik 5 weken op reis door IndonesiŽ en heb beeldschone video-opnames gemaakt. Volgend jaar is het 60 jaar geleden dat IndonesiŽ onafhankelijk werd. Dat bracht mij op het idee om een reeks televisiereportages te maken over/met Nederlanders die zijn gaan wonen en werken in IndonesiŽ. Het is natuurlijk erg lastig om vanuit Amsterdam mensen te vinden die in mijn (nog ruwe) plaatje passen. Ik maak daarom gretig gebruik van dit prikbord en hoop dat u mij verder kunt helpen bij het vinden van de juiste personen!

Ik heb tijdens mijn vakantie al enkele heel enthousiaste en 'passende' mensen ontmoet, maar voor een reeks heb ik minstens 8 - 10 personen nodig. Temeer daar de inhoud van de reportages voldoende van elkaar moet verschillen om het voor kijkers boeiend te houden. Ik ben qua film- en montage-apparatuur geheel selfsupporting en werk in principe alleen. Ik ga dit - vooralsnog - doen op eigen risico, dus absoluut low- (om niet te zeggen no-)budget, maar de bedoeling is om uiteindelijk een van de Nederlandse landelijke of regionale omroepen te interesseren voor het - ongetwijfeld fraaie - eindproduct.

Dus hierbij doe ik een dringende oproep: ik zoek sympathieke mensen die geÔnterviewd en gefilmd willen worden, zowel thuis als op de werklocatie. Het gaat uitsluitend om mensen die in IndonesiŽ een business of consultancy o.i.d. zijn begonnen of binnen een groter concern werken en goed over hun ervaringen in een andere cultuur kunnen (en mogen) vertellen. Bent u zo iemand of kent u zo iemand? Ik hoop dat u mij dan wilt e-mailen, dan kan ik er uitgebreider op ingaan. Ik zou nl. heel graag gebruik willen maken van uw persoonlijke ervaringen en/of van uw netwerk ter plaatse...

Tineke van Voorst tvanvoorstEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.planet.nl

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

joost
Gebruiker
spacer line

Hallo Tineke,
Ik ken wel een hollander die al jaren op een plantage werkt voor een
indonesische maatschappij. Hij is ook een paar jaar geleden daar getrouwd .
Hij woont in Bondowoso. Hij heet Jos ver der Knaap. Het hoofdkantoor heeft een e-mail in Bogor.
joroEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.indo.net.id
Het kantoor in Oost-Java heeft tlf 0343 499530-499470
Misschien is het wat.
groeten Jo
groeten

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Joost,

Ik geloof dat je het niet helemaal begrepen hebt?

Wie heeft het artikel geplaatst ik of Tineke?

grtn,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Domme mensen zijn lastig Emoticon: Confused en
Lastige mensen zijn dom. Emoticon: Shut up!

Ik ken er wel een paar en zal Tineke inlichten. Emoticon: Yawn
Zachery Hagen

joost
Gebruiker
spacer line

Albert,
Sorry hoor, maar onder aan het verhaaltje zag ik Tineke staan.
Ik zal het wel aan haar mailen.
Ik hou wel van een beetje sarcasme. Vooral van diegenen die weinig
anders om handen hebben
groeten Jo

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Albert,

kijk naar deze gesprekken en niet alleen naar dit forum. Er zijn veel heel veel Nederlanders die in Indonesie werken, wonen oid.

Ik zelf zit in de tabak, van ouds her het gebied voor het binnengoed van de sigaren. Maar dat vind men in NL, helemaal niet meer interessant om te weten. Daar is men 'druk' met andere dingen en is Indonesie te ver van mijn bed geworden. Maar goed wie weet.

Sepp

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Ik keek vanavond even op Google op zoek naar film materiaal over IndonesiŽ en kwam deze posting tegen. Is de film van Albert ook gemaakt? Zo ja waar is deze dan te vinden?

Gr.
Bg

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Een topic van bijna 8 jaar oud? Als die film was gemaakt? Wat denk je? Zou die ook op google te vinden zijn? Ik denk het wel. Als je die nou niet kan vinden, dan mag je aannemen dat tie nooit gemaakt is.

Where there is a will there will be relatives.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Soms kan een vraag je heel veel zoekwerk besparen. Voor mij de moeite waard om de vraag wel te stellen.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,949,726 pageviews Een website van indahnesia.com