Gezocht: Nederlanders in Indonesie voor TV-reportage

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Ik kwam het volgende tegen op;
http://www.dnc.or.id/others/index_others.htm
(update 21 November)

Ik ben een zelfstandig programmamaakster / videofilmer / editor met 2,5 jaar televisie-ervaring. Deze zomer was ik 5 weken op reis door IndonesiŽ en heb beeldschone video-opnames gemaakt. Volgend jaar is het 60 jaar geleden dat IndonesiŽ onafhankelijk werd. Dat bracht mij op het idee om een reeks televisiereportages te maken over/met Nederlanders die zijn gaan wonen en werken in IndonesiŽ. Het is natuurlijk erg lastig om vanuit Amsterdam mensen te vinden die in mijn (nog ruwe) plaatje passen. Ik maak daarom gretig gebruik van dit prikbord en hoop dat u mij verder kunt helpen bij het vinden van de juiste personen!